کد خبر: ۸۱۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
تعداد بازدید: ۲۵۳
برانکو در حال حاضر یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده و به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس پس از پایان لیگ گزینه‌های روی میز برای برانکو جهت تمدید قرارداد را رو کند.
خبر خوش برای هواداران قرمزپوش/ باشگاه پرسپولیس گزینه‌های روی میز را برای برانکو رو می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  تیم فوتبال پرسپولیس اگرچه از لیگ قهرمانان حذف شد اما شانس کسب قهرمانی در لیگ و جام حذفی را دارد. در این میان آنچه که باعث شده بود ذهن هواداران پرسپولیس تا حدود زیادی مشغول شود مطالبات نزدیک به یکسال برانکو از باشگاه بود.

 

حال اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس تهران ظهر دیروز با دعوت از برانکو ایوانکوویچ بخش عمده‌ای از مطالبات وی را پرداخت کردند و نکته مهم جلسه این بود که راجع به آینده تیم و خواسته‌های کادرفنی برای فصل آتی نیز صحبت‌های خوبی با برانکو انجام شد.

 

نکته طلایی برای هواداران درخواست باشگاه برای تمدید قرارداد با پرفسور است. برانکو در حال حاضر یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده و به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس پس از پایان لیگ گزینه‌های روی میز برای برانکو جهت تمدید قرارداد را رو کند و باید دید قرارداد 3 ساله با سرخ‌پوشان را امضا می‌کند و یا ترجیح می‌دهد در پایان سال بعد در این باره تصمیم بگیرد؛ بی‌تردید خبر خوش برای هواداران ثبت قرارداد سه ساله با سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: