کد خبر: ۸۱۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
تعداد بازدید: ۲۲۰
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در جریان سیلاب اخیر از ابتدای کمک رسانی (چهارم فروردین ماه تاکنون) به ۴۴۷ منطقه سیل زده در استان امدادرسانی شده است.
هلال احمر: در جریان سیل اخیر خوزستان، به ۲۵۶ هزار نفر در ۴۴۷ منطقه سیل زده امدادرسانی شد

به گزارش خبرداغ، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در جریان سیلاب اخیر از ابتدای کمک رسانی (چهارم فروردین ماه تاکنون) به ۴۴۷ منطقه سیل زده در استان امدادرسانی شده است.

صادق سلامت در گفتگو با ایرنا بیان کرد: ۲۱ شهرستان در خوزستان از اوایل فروردین ماه امسال دچار سیلاب و آبگرفتگی شدند.
وی گفت: در این مدت از هفت فروند بالگرد برای امدادرسانی استفاده شده است که در این مدت یک هزار و ۴۸۵ نفر سیل زده امداد هوایی شدند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: همچنین از ۴۴ فروند قایق نیز برای امدادرسانی استفاده شد که در این مدت ۲ هزار و ۱۷۹ نفر نیز امداد آبی شده اند.
سلامت بیان کرد: در سیلاب اخیر ۱۳۳ روستا در استان دچار سیلاب شدند و دستور تخلیه ۲۷۴ روستا صادر شدند.
وی ادامه داد: از تاریخ چهارم فروردین ماه تاکنون به ۲۵۶ هزار و ۷۰۱ نفر سیل زده در استان امدادرسانی شده است و هشت هزار و ۸۰۰ نفر به مناطق امن جا به جا شدند.
از اوایل فروردین ماه امسال به دلیل بارش باران و رهاسازی آب از سد‌های کرخه و دز و طغیان رودخانه دز، کارون و کرخه بسیاری از مناطق خوزستان درگیر سیلاب شد.
برخی از مناطق شهرستان‌های دشت آزادگان، شادگان، آبادان، خرمشهر و حمیدیه همچنان درگیر سیلاب و آبگرفتگی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: