کد خبر: ۸۱۱۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸
تعداد بازدید: ۲۱۱
«مجید تخت‌روانچی» نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت که «جمهوری اسلامی ایران به زودی تدابیر مناسبی را برای حمایت از منافع کلان خود اتخاذ خواهد کرد».«تدابیر ایران بر اساس حقوق متعارف آن که در برجام آمده، خواهد بود».
تخت‌روانچی: ایران به زودی تدابیر مناسبی را طبق حقوق متعارف در برجام اتخاذ می‌کند«مجید تخت‌روانچی» نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت که «جمهوری اسلامی ایران به زودی تدابیر مناسبی را برای حمایت از منافع کلان خود اتخاذ خواهد کرد».

به گزارش خبرداغ ، شبکه خبری الجزیره به نقل از تخت‌روانچی نوشت: «تدابیر ایران بر اساس حقوق متعارف آن که در برجام آمده، خواهد بود».

این اظهار نظر نماینده دائم ایران در سازمان ملل در حالی مطرح می‌شود که رسانه‌ها از احتمال اقدامات متقابل ایران در چارچوب برجام، در سال‌گرد خروج آمریکا از این توافق خبر می‌دهند.

آمریکا هجدهم اردیبهشت سال گذشته به‌صورت یک‌جانبه خروج خود را از توافق هسته‌ای با ایران اعلام کرد. این خروج، با انتقاد کشورهای مختلف از جمله اروپایی‌ها مواجه شد. اروپا آن زمان وعده داد که در راستای حفظ برجام تلاش می‌کند اما تاکنون نتوانسته اقدام قابل توجهی در این خصوص انجام دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
0
2
مجید تخت‌روانچی نماینده ایران در سازمان ملل گفت: ملاقات رؤسای جمهور ایران و آمریکا هیچ فایده‌ای ندارد.

آقای تخت‌روانچی،
اگر نتوانیم تحریم‌ها را در اسرع وقت برطرف کنیم بعید نیست مردم در اثر سختی معیشت شورش کنند و فاجعه‌ای بدتر از سال 57 به سر کشور بیاید.
سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: