کد خبر: ۸۱۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹
تعداد بازدید: ۲۶۴
چهار نامزد دریافت جایزه بهترین مربی این فصل لیگ برتر جزیره معرفی شدند.
نامزدهای بهترین سرمربی لیگ برتر معرفی شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ، تنها یک هفته تا پایان این فصل لیگ برتر باقی مانده و یکی از بین دو تیم منچسترسیتی و لیورپول قهرمان فصل جاری خواهد شد. اما در این تیم هایی بودند که نمایشی فراتر از انتظار داشتند و در نهایت اتحادیه جزیره نام پپ گواردیولا، یورگن کلوپ، نونو اسپریتو و مائوریتسیو پوچتینو را به عنوان چهار نامزد دریافت عنوان بهترین سرمربی فصل لیگ برتر معرفی کرده است.

پپ گواردیولا و یورگن کلوپ این فصل تیم های فوق العاده ای روانه لیگ برتر کرده بودند و در حال حاضر با 95 و 94 امتیاز، منچسترسیتی و لیورپول رقابت نفسگیری برای فتح عنوان قهرمانی در هفته پایانی دارند.


تاتنهام تحت هدایت مائوریتسیو پوچتینو به احتمال فراوان رتبه چهارم جدول را از آن خود خواهد کرد و اسپرز با او موفق شد تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کند.

اما چهره غیرمنتظره بین نامزدها، نونو اسپریتو، سرمربی پرتغالی ولورهمپتون است که تیمش در رتبه هفتم جدول قرار داشته و فصلی فوق العاده را با ولوز سپری کرده است. در نهایت بهترین سرمربی با نظرسنجی از بین هواداران انتخاب خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: