کد خبر: ۸۱۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۲۹۸
دکتر غلامحسین مظفری با هدف بررسی ظرفیت ها و امکانات آموزشی موجود از مراکز آموزشی کیش بازدید کردند.
بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از آموزش و پرورش جزیره کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش روز سه شنبه 17 اردیبهشت به همراه معاون فرهنگی و اجتماعی و جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش از بخش های مختلف اداره آموزش و پرورش، مدرسه ابتدایی اندیشه و ساختمان پروفسور حسابی  بازدید کردند.

دکتر مظفری با فعالیت های این واحد آموزشی و خدماتی که در آن ارائه می شود آشنا شدند و به مشکلات این واحد از جمله توسعه و بهسازی آن با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کیش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر ساماندهی واحدهای آموزشی و ارتقاء کیفیت آموزشی از جمله تدارک کتابخانه و آزمایشگاه را برای مدارس مورد تاکید قرار داد و افزود: انتظار می رود که سطح آموزش جزیره کیش بهبود یابد و فضاهای آموزشی از امکانات لازم و استاندارد مناسب برخوردار شود.

گفتنی است با توجه به اینکه پژوهش سرا بخش مکمل مراکز آموزشی است و در ایران بالغ بر 550 پژوهش سرا موجود است و همه مناطق آموزشی دارای پژوهش سرا هستند ولی در کیش بخش پژوهش سرا برای مراکز آموزشی در نظر گرفته نشده است که در این بازدید قرار شد معاونت فرهنگی و اجتماعی با همکاری آموزش و پرورش کیش بخش پژوهش سرا در مدارس راه اندازی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: