کد خبر: ۸۱۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
تعداد بازدید: ۲۹۶
«لاک قرمز ٢» با محوریت معضلات اجتماعی و توجه به اهمیت خانواده به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و تهیه‌کنندگی مشترک کامران مجیدی و احسان وحید تولید می‌شود.
«لاک قرمز ٢» ساخته می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: «لاک قرمز ٢» با محوریت معضلات اجتماعی و توجه به اهمیت خانواده به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و تهیه‌کنندگی مشترک کامران مجیدی و احسان وحید تولید می‌شود.


پس از تولید فیلم سینمایی «لاک قرمز» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و حضور آن در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، «لاک قرمز ٢» با قصه‌ای متفاوت‌تر و البته ترکیب بازیگران جدید به تهیه‌کنندگی مشترک کامران مجیدی و احسان وحید مقابل دوربین خواهد رفت.

در حال حاضر فیلمنامه «لاک قرمز ٢» توسط امیر عبدی در حال نگارش است و بلافاصله پس از پایان فیلمنامه و دریافت پروانه ساخت این اثر سینمایی، گروه وارد پیش تولید این اثر و انتخاب بازیگران خواهند شد.

قرار است در این فیلم بازیگران جدیدتری نسبت به نسخه اول آن به ایفای نقش بپردازند و ضمن معرفی یک چهره جدید به دنیای بازیگری، گروه تولید به فکر جذب چهره‌های شناخته شده سینما و تئاتر نیز هستند.

سیدجمال سیدحاتمی مجموعه تلویزیونی «محکومین» را نیز با نویسندگی امیر عبدی در کارنامه خود دارد و در حال حاضر مشغول تولید سری دوم این مجموعه است و بلافاصله پس از پایان آن اثر، وارد تولید سری دوم فیلم سینمایی «لاک قرمز» خواهد شد.

«لاک قرمز ٢» نیز با تکیه بر معضلات اجتماعی و خانوادگی تولید خواهد شد و لازم به ذکر است که سری اول این فیلم سینمایی نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در بخش نگاه نو سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: