کد خبر: ۸۱۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
تعداد بازدید: ۱۶۸
دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: «باران شیخی» دختر هشت ساله ای که چندی پیش در مهاجران شازند از سوی افراد ناشناس ربوده شده بود، از چنگال ربایندگان آزاد شد.
«باران شیخی»، دختربچه شازندی پس از ۲۴ روز از چنگال ربایندگان آزاد شد / دادستان اراک: او اکنون در چابهار است

به گزارش خبرداغ، دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: «باران شیخی» دختر هشت ساله ای که چندی پیش در مهاجران شازند از سوی افراد ناشناس ربوده شده بود، از چنگال ربایندگان آزاد شد.

«عباس قاسمی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دادستان عمومی و انقلاب زاهدان صبح امروز خبر دستگیری تمامی متهمان این پرونده و آزادی «باران شیخی» را اعلام کرد.

وی ادامه داد: با هماهنگی و تلاش های شبانه روزی نیروهای انتظامی، قضایی و امنیتی استان های مرکزی و سیستان و بلوچستان این دختر بچه از چنگال ربایندگان آزاد شد و هم اکنون در صحت و سلامت به سر می برد.

وی ادامه داد: هم اکنون «باران شیخی» در شهر چابهار به سر می برد اما به زودی و بعد از گذراندن مراحل قانونی به آغوش خانواده باز می گردد.

دادستان عمومی و انقلاب اراک بیان کرد: یک گروه قضایی به نیابت از دادستانی اراک امروز به چابهار اعزام و باران را به اراک بازمی گردانند.

«باران شیخی» دانش آموز هشت ساله روز شنبه 24 فروردین ماه جاری بعد از خروج خانه در شهر مهاجران شازند از توابع استان مرکزی در راه مدرسه مفقود شد و بررسی این حادثه در دستور کار پلیس، مقامات امنیتی و قضایی قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: