کد خبر: ۸۱۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۱۸۰
سخنگوی شورای عالی امنیت ملی بولتون را فاقد فهم نظامی و امنیتی خواند و گفت: بعید است فرماندهان و بدنه ارتش آمریکا تمایلی به آزمون توانمندیهای اثبات شده نیروهای مسلح ایران داشته باشند.
خسروی: بولتون فاقد فهم نظامی و امنیتی است به گزارش خبرداغ به نقل از فارس ، «کیوان خسروی» سخنگوی شورای عالی امنیت ملی کشورمان در واکنش به بیانیه بولتون در خصوص اعزام ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن به منطقه با هدف اعلام پیام به ایران گفت: بولتون فاقد فهم نظامی و امنیتی است و اظهارات وی بیشتر جنبه خودنمایی دارد.

وی افزود: براساس رصد دقیق نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن ۲۱ روز قبل وارد دریای مدیترانه شده است و بیانیه بولتون استفاده ناشیانه از یک رویداد سوخته برای جنگ روانی است.

خسروی با اشاره به ناکامیهای مستمر ارتش آمریکا در مواجهه با بحرانهای منطقه ای خاطرنشان کرد:بعید است فرماندهان و بدنه ارتش آمریکا تمایلی به آزمون توانمندیهای اثبات شده نیروهای مسلح ایران داشته باشند.

* جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا در بیانیه‌ای که برخی کارشناسان کشورش آن را صرفا «برای ارعاب ایران» توصیف کردند، از اعزام ناوگروهی رزمی به منطقه خبر داد اما تأکید کرد که کشورش به دنبال جنگ با ایران نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: