کد خبر: ۸۱۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
تعداد بازدید: ۲۶۳
جواب نامه باشگاه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا که طی آن خواهان تغییر زمان بازی ششم شده بود اگر چه هنوز نیامده، اما امکان موافقت با آن زیاد است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، با توجه به حساسیت بازی‌های روز آخر و تاثیر نتایج هر بازی روی سرنوشت دیگر تیم‌های گروه، باشگاه  پرسپولیس در نامه‌ای به کنفدراسیون که از طریق  فدراسیون ارسال شد، خواهان همزمانی بازی‌های روز ششم در عربستان و ایران شد.

 

در این درخواست، باشگاه پیشنهاد خود برای ساعت مسابقه را هم به شکلی مطرح کرد که ساعت برگزاری مسابقه به بعد از اذان مغرب و افطار موکول شود.

 

یک منبع آگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا در ابن باره گفت: از سال 2013 بازیهای ششم مرحله گروهی به طور همزمان برگزار شده و در این باره احتمال زیادی دارد که کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از برسی درخواست پرسپولیس با آن موافقت کند.

 

 

پرسپولیس در حال حاضر باید از ساعت 19 در هفته ششم از السد پذیرایی کند در حالی که الاهلی عربستان باید از ساعت23:45 مقابل پاختاکور صف آرایی کند. البته نگاهی به بازیهای داخلی کشورمان نشان می دهد ما سابقه برگزاری بازی در ساعت پایانی شب حتی از ساعت 22:30 در لیگ برتر فصل88-89 را داریم، اگر ما بازی را در ساعت پایانی شب برگزار کنیم چیز عجیبی نیست و پیش از آن در لیگ برتر و در ماه مبارک رمضان این کار را انجام داده ایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: