کد خبر: ۸۱۱۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۷
وزیر امور اقتصادی و دارایی در اولین جلسه شورای راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات این وزارتخانه که با حضور اعضای این شورا برگزار شد، تاکید کرد: هوشمندسازی اقتصاد نه تنها یک الزام است بلکه یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
وزیر اقتصاد تاکید کرد؛ هوشمندسازی اقتصاد نه یک الزام، بلکه یک ضرورت استبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، دکتر فرهاد دژپسند در این جلسه اظهار  داشت، شورای راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت اقتصاد مجمعی از متخصصین IT است که باید برای ارائه خدمات مطلوب و سریع و ارزان به مردم توسط سازمان های زیرمجموعه وزارت اقتصاد تلاش کنند.
وزیر اقتصاد با اشاره به ضرورت بسترسازی و ایجاد زیرساخت مناسب برای پیاده سازی اقتصاد هوشمند تصریح کرد: سازمان های امور مالیاتی، گمرک، بورس، بانک ها و بیمه ها و خزانه داری کل کشور باید فرایندهای کاری خود را بر مبنای تحول دیجیتال اصلاح کنند.
وزیر اقتصاد همچنین تاکید کرد: کارهای خوبی در حوزه بهبود فضای کسب و کار صورت گرفته اما باید متناسب با  شتاب پیشرفت تکنولوزی در دنیا، تکمیل شود.
وی افزود: پیاده سازی اقتصاد هوشمند، بهره وری و کارایی را در اقتصاد افزایش داده و با توجه به هزینه اندک ارائه خدمات پس از بکارگیری فناوری های نوین، کاهش هزینه ها و قیمت ها اتفاق می افتد.
از طرف دیگر  با توسعه  اقتصاد دیجیتال، امکان افزایش سهم اقتصاد ایران از اقتصاد جهانی فراهم می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: