کد خبر: ۸۱۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۲۱۷
موسوی:
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در پرتو حمایت نامحدود آمریکا از این رژیم و سکوت شرم آور برخی از دولت‌های اسلامی، سلسله جنایات صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی فلسطین پایانی ندارد.
سلسله جنایات صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی فلسطین پایانی ندارد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سیدعباس موسوی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در فلسطین اشغالی را که منجر به شهید و مجروح شدن دههانفر از شهروندان فلسطینی از جمله زنان و کودکان شد، شدیداً محکوم کرد و گفت: در پرتو حمایت نامحدود آمریکا از این رژیم و سکوت شرم آور برخی از دولت‌های اسلامی، سلسله جنایات صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی فلسطین پایانی ندارد.

موسوی ضمن تجلیل از مبارزات مشروع و مقاومت صبورانه مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس و تاکید بر حق مشروع فلسطینیان در دفاع از خود در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، خواستار اقدام فوری سازمان‌ها و مجامع منطقه‌ای و بین المللی در جلوگیری از تداوم تجاوزات این رژیم علیه مردم بی دفاع و بی گناه فلسطین شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: