کد خبر: ۸۱۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۲۰۱
امروز در کمیسیون فرهنگی؛
یک عضو کمیسیون فرهنگی گفت: انتزاع سازمان جوانان از وزارت ورزش که در کمیسیون اجتماعی بررسی شده بود، امروز در کمیسیون فرهنگی به عنوان کمیسیون فرعی نیز بررسی شد و کلیات آن رای نیاورد.
کلیات طرح انتزاع سازمان جوانان از وزارت ورزش رای نیاوردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، فاطمه ذوالقدر  در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون فرهنگی گفت: امروز دو دستور کار داشتیم که یکی مربوط به انتزاع سازمان جوانان از وزارت ورزش و دیگری بررسی طرح جمعیت و تعالی خانواده بود که مورد بررسی قرار گرفت.

وی تاکید کرد: انتزاع سازمان جوانان از وزارت ورزش در کمیسیون اجتماعی بررسی شده بود و امروز در کمیسیون فرهنگی به عنوان کمیسیون فرعی بررسی شد و کلیات آن رای نیاورد.

ذوالقدر گفت: درباره دستور دوم نیز مواد ۳۲ و ۳۳ به تصویب رسید و ماده ۳۴ نیز به این دلیل که خدماتش از طریق وزارت بهداشت ارایه می شود حذف شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: