کد خبر: ۸۱۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
تعداد بازدید: ۲۹۴
جدا شدن بازیکن ارزنده و جوان استقلالی ها از این تیم اوضاع و احوال آبی های پایتخت را به هم ریخته است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، جدا شدن بازیکن ارزنده و جوان استقلالی ها از این تیم اوضاع و احوال آبی های پایتخت را به هم ریخته است.

 

آبی پوشان پایتخت و مسئولان این باشگاه و در راس آن امیرحسین فتحی تصمیم داشتند جزئیات انتقال صیادمنش را دیرتر علنی کنند اما مصاحبه خلیل زاده حساب و کتاب این تیم را به هم زد.

 

 

در واقع مدیرعامل استقلال به این بازیکن جوان گفته بود تا انتهای فصل حرفی از قطعی شدن انتقالش به فنرباغچه نزند زیرا قرار بود پول جذب این ستاره صرف مطالبات سرمربی سابق آلمانی استقلال شود و درصد کوچکی از آن نیز بین خارجی‌ها تقسیم شود. این سیاست فتحی تا جایی جواب داد که خلیل زاده مصاحبه کرد و فاش ساخت که پول انتقال این بازیکن به طور کامل توسط باشگاه استقلال دریافت شده است.

 

لذا از دیروز تمام ستاره های آبی استقلال برای دریافت طلب‌هایشان راهی باشگاه شده‌اند. شاگردان سابق شفر اعتقاد دارند نباید این پول بین خارجی‌ها تقسیم شود و باید بخشی از آن صرف پرداخت بدهی باشگاه به خودشان شود.

 

خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال در همین زمینه گفت: اسناد تسویه حساب با گرو و نویمایر موجود است. امید نورافکن با ۵۰ هزار دلار از استقلال جدا شد. ایسما، پاتوسی و منشا را شفر نمی‌خواست و باشگاه آن‌ها را آورد. فتحی به شفر گفت صیادمنش با ۵۰۰ هزار دلار برای تو که سرمربی تیم قبول نکرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: