کد خبر: ۸۱۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
تعداد بازدید: ۱۶۵
یک نماینده مجلس تاکید کرد: علیرغم افزایش این تحقیق و تفحص‌ها نتیجه آنها مشخص نشده است. هیات رئیسه باید دستور دهد تا نتایج تحقیق و تفحص روشن شود
دلخوش: نتیجه تحقیق و تفحص‌های مجلس مشخص نیست/ لاریجانی: نمایندگان باید خودشان پیگیر نتایج تحقیق و تفحص باشند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سید کاظم دلخوش‌اباتری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: در طول این دوره مجلس تعداد تحقیق و تفحص‌ها افزایش یافته و می‌توان گفت که چندین برابر شده است اما علیرغم افزایش این تحقیق و تفحص‌ها نتیجه آنها مشخص نشده است.

وی تاکید کرد: تاکنون ۴ بار تقاضای تحقیق و تفحص از بانک مرکزی در طول دوره‌های مختلف مجلس مطرح شده اما راه به جایی نبرده است. هیات‌رئیسه باید دستور دهد تا نتایج تحقیق و تفحص روشن شود.

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر این نماینده عنوان کرد: نمایندگان خود باید پیگیر نتایج تحقیق و تفحص باشند و در طول این دوره مجلس نیز تاکنون تقاضای تحقیق و تفحص از بانک مرکزی نداشته‌ایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: