کد خبر: ۸۱۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
تعداد بازدید: ۱۹۹
بازیکن باتجربه مس کرمان نشان داد در صورت بها دادن به وی، می‌تواند با مس نتیجه بگیرد.
عملکرد امیدبخش حسین‌خانی رو نیمکت مس؛ فرزاد می‌ماند؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، فرزاد حسین خانی، کاپیتان-مربی باتجربه و وفادار مس کرمان، در این فصل و از زمانی که هدایت مس را پس از رفتن نادر دست نشان عهده دار شد، عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت.

حسین خانی که اولین تجربه‌ی سرمربیگری خود را پشت سر می گذاشت، در 9 بازی توانست 4 پیروزی، 3 تساوی، 2 شکست و 15 امتیاز کسب کند و با عملکرد خوب خود به عنوان سرمربی مس، نشان داد که رگه هایی از یک مربی خوب را دارد.

حسین خانی در اولین تجربه‌ی مربیگری خود روی نیمکت مس نیز موفق شده بود مس را در هفته‌ی بیست و چهارم، پس از هفته ها ناکامی در گلزنی و کسب پیروزی، به برد پنج بر صفر برابر قشقایی برساند و نوید یک استعداد جدید در عرصه‌ی مربیگری فوتبال کشورمان را بدهد.

شایان ذکر است که مدیران باشگاه مس کرمان در خبری اعلام کردند که حسین‌خانی فصل آینده به عنوان سرمربی به این تیم کمک خواهد کرد اما باتوجه به عدم تجربه کافی وی و همچنین علاقه بیشترش به حضور در مستطیل سبز، گویا فصل آینده مس با یک سرمربی خوشنام وارد کورس مسابقات لیگ یک خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: