کد خبر: ۸۱۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
تعداد بازدید: ۲۰۰
سخنگوی دستگاه قضا و رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: دادسرای تهران به عنوان دهلیز چپ و راست قلب در جامعه است و دادستان تهران دارای جایگاه ویژه‌ای در سطح ملی و بین‌المللی است.
اسماعیلی: دادستان تهران، شأن ویژه‌ای در سطح بین المللی دارد / دوران جدید قوه قضاییه، دوره انقلابی گرایی است

سخنگوی دستگاه قضا و رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: دادسرای تهران به عنوان دهلیز چپ و راست قلب در جامعه است و دادستان تهران دارای جایگاه ویژه‌ای در سطح ملی و بین‌المللی است.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس، غلامحسین اسماعیلی در مراسم تودیع و معارفه دادستان جدید و سابق تهران که صبح امروز در ساختمان کاخ دادگستری برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهارداشت: دوره تحول در قوه قضاییه با انتصاب آیت الله رییسی در قوه قضاییه آغاز شده که تقارن مبارکی با دهه پنجم و گام دوم انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری دارد .

وی افزود : دوره تحول در این دوره حساس و حاکمیتی، دوره عزت و کرامت قاضی و دادگاه و دوره صیانت از سلامت دستگاه قضایی و برخورد با مفاسد بدون ملاحظه این و آن، دوره انقلابی گرایی و کار جهادی و دوره دفاع تمام قد از حقوق مردم و جامعه و برخورد قاطع با مفسدان و جنایتکاران و دوره خدمت بی منت به مردم و مردمی بودن قوه قضاییه و دادگستری ها است.

رئیس کل دادگستری استان تهران اضافه کرد: دوره تحول دوره ای است که همه ما باید به تعبیر رییس قوه قضاییه حامی مطمئن و خادم عادل، مردم باشیم.

اسماعیلی گفت: در این دوره و همه ادوار دادگستری استان تهران نه تنها به تعبیر برخی از مقامات ویترین و پیشانی دستگاه قضا و بلکه در واقع قلب تپنده عدلیه در ام القرای عالم اسلام است و دادسرا مهمترین و اثر بخش ترین بخش دادگستری به عنوان دهلیز چپ و راست ورودی و خروجی این مرکز حیات را در اختیار داشته است .

وی افزود: دادسرای تهران و دادستان تهران دارای شأن، جایگاه اختیارات و مسئولیت‌های ویژه‌ای هم در استان هم در سطح ملی و هم در سطح بین المللی است.

سخنگوی دستگاه قضا گفت: در دوره تحول بر اساس ساختار سازمانی و جایگاه‌های قانونی ارتباط و هماهنگی و هم افزایی غیر دادسرا و دادگاه و دادستانی کل کشور و ستاد قوه قضائیه و ریاست محترم آن نهادینه و سازمان یافته خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران بیان داشت: اینجانب به عنوان یک برادر در خدمت دادستان محترم هستم و با آغوش باز حضور ایشان را در دادگستری دادسرای عمومی و انقلاب تهران استقبال می‌نمایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: