کد خبر: ۸۱۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۱۹۳
حشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شامگاه چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت در توئیتی در صفحه شخصی خود نوشت: امروز انتشار و تکذیب خبر سهمیه بندی بنزین مصداق روشنی از ضعف اطلاع رسانی دولت بود. بعید می‌دانم این بازی با احساسات مردم توسط بخشی از دولت اتفاقی و سهوی باشد.

به گزارش خبرداغ ، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بازی با احساسات مردم در مورد سهمیه بندی بنزین سهوی و اتفاقی نبود.

حشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شامگاه چهارشنبه 11اردیبهشت در توئیتی در صفحه شخصی خود نوشت: امروز انتشار و تکذیب خبر سهمیه بندی بنزین مصداق روشنی از ضعف اطلاع رسانی دولت بود.

وی تاکید کرد: بعید می دانم این بازی با احساسات مردم توسط بخشی از دولت اتفاقی و سهوی باشد.

انتخاب

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
0
0
دولت و نظام زورشان به امریکا و عربستان و روسیه و... نمی رسد برای بقای خودشان مردم را در منگنه و فشار می گذارن.شما اگر از جنس مردم هستید و مردم شما را دوست دارند چرا این همه محدودیت و منگنه و فشار بر مردم وارد می کنید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: