کد خبر: ۸۱۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۲۱۸
بعد از گذشت نزدیک به یک سال هنوز خبری از تحقق ادعای فدراسیون فوتبال در مورد گرفتن غرامت از فوتبال یونان نیست.
ادعای بی‌اساس فدراسیون‌‌ فوتبال؛ غرامت بازی با یونان چه شد؟

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حدود یک سال قبل بازی دوستانه ایران و یونان در راه آماده‌سازی برای حضور در جام جهانی فوتبال به شکل عجیب و غریبی لغو شد و فدراسیون فوتبال بعد از چند مرحله نامه‌نگاری، ضمن قطع روابط با فدراسیون فوتبال یونان، اعلام کرد که به خاطر لغو این بازی از یونان شکایت و غرامت خواهد گرفت.

بعد از این اتفاق، فدراسیون فوتبال ایران و یونان چندین بیانیه صادر کردند که مهم‌ترین آن ادعای فدراسیون فوتبال برای دریافت غرامت از فدراسیون فوتبال این کشور بود. اکنون ماه‌ها از بیانیه فدراسیون فوتبال ایران برای دریافت غرامت از فدراسیون فوتبال یونان گذشته اما هیچ خبری در رسانه‌های داخلی و خارجی درباره شکایت ایران و حتی پروسه دادرسی آن در فیفا مطرح نیست.

در صورت شکایت نکردن فدراسیون ایران از یونان و به ثمر ننشستن ادعاهای مسوولان فوتبال کشورمان قطعاً این سوال ایجاد می‌شود که اگر مسوولان فدراسیون فوتبال مدرکی برای طرح شکایت علیه یونان نداشته‌اند چرا اصلاً چنین ادعایی را مطرح کرده‌اند؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: