کد خبر: ۸۱۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۲۴۹
داور بازی روز گذشته استقلال، مجیدی را از چالش جدی در اولین بازی نجات داد.
لطف بزرگ بنیادی‌فر در حق فرهاد مجیدیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: روز گذشته در جریان دیدار استقلال مقابل استقلال خوزستان که نخستین بازی با حضور فرهاد مجیدی رو نیمکتش بود موفق به ثبت برتری 4-2 شد تا سرمربی جوان آبی‌ها کارش را با یک برد پرگل شروع کند.

در جریان این دیدار حسین حسینی روی مهاجم حریف در حالی که در موقعیت خطرناک گلزنی قرار داشت مرتکب خطای پنالتی شد و در حالی بنیادی‌فر حسینی را با کارت زرد جریمه کرد که خیلی از کارشناسان داوری عقیده داشتند حسینی باید با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج می‌شد.

در صورت اخراج حسینی، هم استقلال 10 نفره می‌شد و احتمالا باید بازی را با یک یار کمتر و با تساوی 2-2 ادامه می‌داد کارش برای بردن سخت می‌شد و هم از طرفی مجیدی مجبور بود رحمتی را به زمین بازی بفرستد.

صحبت‌هایی که از استقلال مطرح است حکایت از رابطه نه چندان خوب مجیدی با رحمتی دارد و با اخراج حسینی در این بازی، کاپیتان استقلال هم تا پایان این دیدار باید وارد زمین می‌شد و هم در بازی بعدی به دلیل محرومیت حسینی فیکس بازی می‌کرد.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد بنیادی‌فر با مهربان بودنش در این صحنه مجیدی را از اولین چالش جدی دوران مربیگری خود نجات داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: