کد خبر: ۸۱۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۵۱۷
بازیکن ملی‌پوش استقلال جایی در اندیشه‌های کادرفنی و مدیریت این تیم ندارد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم فوتبال استقلال شب گذشته در اولین تجربه مربیگری فرهاد مجیدی پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و با نتیجه 4_2 استقلال خورستان را بدرقه کرد.

یکی از نکات ویژه بازی روز گذشته ترکیب ابتدایی آبی‌پوشان بود، چینش نفرات مجیدی به نوعی بازیکنان خروجی آبی‌ها در نقل‌وانتقالات را هم مشخص کرد.

نیکمت نشینی روزبه چشمی، بارز ترین نکته بازی دیروز بود، گویا مجیدی نیز با هواداران استقلال دربارۀ اشتباهات مرگبار چشمی درون زمین موافق است و اعتقادی به حضور او در زمین مسابقه ندارد.

 


با این اوصاف و باقی ماندن مجیدی در استقلال برای فصل بعد، چشمی را باید یکی از بزرگ‌ترین خروجی‌های استقلال در فصل نقل‎‌وانتقالات بنامیم.

درگیری این بازیکن با مدیریت باشگاه در طول فصل دیگر سندی به حساب می‌آید  که جدایی چشمی از استقلال را به واقعیت نزدیک می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: