کد خبر: ۸۱۱۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۷
تعداد بازدید: ۲۹۰
مدافع تیم فوتبال استقلال می‌گوید شفر دانش خوبی داشت و به تیمش کمک کرد.
اظهارات بازیکنان استقلال درباره مجیدی و شفربه گزارش خبرداغ ، وریا غفوری پس از پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان درباره جدایی شفر اظهار کرد: سوالاتی بپرسید که من به عنوان بازیکن استقلال پاسخ بدهم. پیروزی امروز ما به روحیه تیم کمک کرد. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا برایش فرق می‌کند چه کسی به عنوان سرمربی روی نیمکت بنشیند، گفت: قطعاً برای ما مهم است. بازیکن دوست دارد زیر نظر مربی‌ای کار کند که دانش خوبی داشته باشد و بتواند به تیمش کمک کند.

غفوری در پاسخ به این سوال که آیا شفر دانش فنی داشت، گفت: شفر مربی باتجربه‌ای بود و به اندازه خودش به استقلال کمک کرد.

قائدی: نیمه اول در شوک باخت به پدیده بودیم/ مجیدی الگوی من است

مهدی قائدی پس از پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستا ن اظهار کرد: امیدوارم با ادامه این روند بتوانیم دل هودارانمان را شاد کنیم. ما نیمه اول در شوک باخت به پدیده بودیم اما در نیمه دوم شرایطمان بهتر شد.

وی درباره حضور فرهاد مجیدی در استقلال به عنوان سرمربی هم گفت: هنوز اتفاقی رخ نداده اما من خوشحالم او مربی من است چون یکی از الگوهایم بوده است.

صادقی: نتایج شفر به خاطر منصوریان بود

امیرحسین صادقی، بازیکن پیشین استقلال تهران بعد از پیروزی این برابر استقلال خوزستان، گفت: کاری ندارم که رقیب استقلال به لیگ یک رفته یا نرفته است اما استرسی که بازیکنان، سرمربی و به طور کلی باشگاه استقلال دارد، استرس زیادی است. من فکر می‌کنم این ۳ امتیاز، نشان دهنده این است که بازیکنان تا آخرین نفس برای استقلال، فرهاد مجیدی و هواداران می‌جنگند. این برد مبارک‌شان باشد.

او ادامه داد: فرهاد مجیدی با یک بازی یا ۱۰ بازی و یا ۳ سال بازی کردن، فرهاد مجیدی نشده است. سالیان سال اینجا بوده است و قهرمانی کسب کرده است. او کاپیتان استقلال بوده است و الان سرمربی است. باید به ارزش‌های مجیدی در این باشگاه احترام بگذاریم و به اندازه ارزش‌هایش باشگاه امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری داشته باشد. من فکر می‌کنم سازمان لیگ و وزارت ورزش باید مربیان جوان را برای آینده ما حمایت کنند تا وقتی امثال آقای کی‌روش که به ایران میایند، مربیان جوان ما به آن‌ها معرفی بشوند. مجیدی دوره‌های زیادی را در این ۵ سال گذرانده است. نمی‌گویم ۱۰۰ درصد اما به ۸۰ درصد از سطحی که باشگاه استقلال می‌خواهد رسیده است و می‌تواند به استقلال کمک کند و با جوان‌گرایی یک نسل را در فوتبال استقلال عوض کند.

صادقی در مورد بازی با الدحیل هم بیان کرد: این بازی کسب تجربه خوبی است. شرایط باشگاه استقلال خیلی سخت است. الدحیل تیم بزرگی است و در بازی رفت هم یک شکست سنگین به استقلال تحمیل کرد. باید به خدا توکل کرد. من فکر می‌کنم بازیکنان حفظ آبرو کنند و خودشان را برای فصل آینده نشان دهند.

او اضافه کرد: اینکه امسال دوباره شفر را برگرداندند اشتباه بود. سال قبل نتایجی که گرفت به خاطر عقبه‌ای بود که منصوریان در این تیم به جا گذاشته بود و همین باعث شد که شفر نتیجه بگیرد. بازیکن هم نتوانست بگیرد. بازیکنانی که جذب شدند به این تیم کمک کردند. مدیریت قبلی باشگاه یعنی آقای افتخاری قرارداد بستن با مربی خارجی را بلد نبود. اگر بندی در قرارداد وجود دارد، مربی فقط باید برای استقلال قهرمانی بگیرد. مربی در این تیم فقط باید به فکر قهرمانی باشد و باید پولش را فقط بعد از قهرمانی به او بدهند. اینجا باشگاه استقلال است که باشگاه بزرگی است و ۳۰ میلیون هوادار دارد. دو تا ستاره روی سینه بازیکنان این تیم است که به خاطر ۱۰ قهرمانی در ایران نیست بلکه به خاطر قهرمانی در آسیا است. آن‌هایی که می‌گفتند استقلال این جام‌ها را از کجا آورده است، باید بدانند فیلم‌های این قهرمانی‌ها وجود دارد. مجیدی بازیکنی است که قهرمانی آسیا دارد. مربی در این تیم فقط باید به فکر قهرمانی باشد و پولش را بعد از قهرمانی بگیرد و به غیر از این حلالش نیست.

رضا کریمی: بازی کردن یا نکردن من نظر کادر فنی است

زننده گل دوم استقلال برابر استقلال خوزستان نظرش را در مورد این بازی گفت.

رضا کریمی، بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران بعد از پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: بازی کردن یا نکردن من نظر کادر فنی است. مهم این است که توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم و خدا را شکر می‌کنم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: