کد خبر: ۸۱۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴
تعداد بازدید: ۱۵۴
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخبار امروز در خصوص سهمیه بندی بنزین گفت: آنچه در مورد بنزین در شبکه‌های اجتماعی بیان می شود صحیح نیست. امروز در جلسه سران قوا بحثی در این خصوص شد که بنا شد سهمیه بندی به نحوی انجام شود که هم قانون رعایت شود و هم به مردم فشاری نیاید. قانون به این مساله مجوز داده است تا با شرایطی انجام شود.
لاریجانی: در جلسه سران قوا بنا شد سهمیه بندی بنزین طوری انجام شود که هم قانون رعایت شود و هم به مردم فشاری نیاید

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا،رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخبار امروز در خصوص سهمیه بندی بنزین گفت: آنچه در مورد بنزین در شبکه‌های اجتماعی بیان می شود صحیح نیست. امروز در جلسه سران قوا بحثی در این خصوص شد که بنا شد سهمیه بندی به نحوی انجام شود که هم قانون رعایت شود و هم به مردم فشاری نیاید. قانون به این مساله مجوز داده است تا با شرایطی انجام شود.

 دکتر علی لاریجانی در بدو ورود به مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین هدف ما از سفر به مشهد زیارت امام رضا(ع) و سلام و ارادت به مردم استان است.

وی ادامه داد: در ادامه جلسه شورای اداری استان را داریم که مسایل مربوط به آبادانی استان و مشکلات آن را رسیدگی کنیم. البته قبلا استاندار برنامه های خود را ارایه کرده و حال اینجا مسایل را از نزدیک بررسی خواهیم کرد.

لاریجانی تصریح کرد: همچنین فردا سفری به تربت حیدریه خواهیم داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: