کد خبر: ۸۱۱۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۶۸۴
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پیامی فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر و دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس سازمان میراث فرهنگی به مناسبت روز کارگر و روز معلم

به گزارش خبرداغ به نقل از  میراث آریا ، پیام تبریک دکتر علی اصغر مونسان به شرح زیر است:

"إن الله يحب أن يرى عبده تعبا في طلب الحلال- خداوند دوست دارد که بنده اش را در جست و جوی روزی حلال خسته ببیند- رسول اکرم(ص).

سرزمین ایران از سویی مهد علم و دانش و بستر پرورش معلمان، استادان و دانشمندان بزرگی است که رسالت انبیاء را به شایستگی به جای آورده اند، و از سوی دیگر دیار تلاشگرانی است که در سایه کار و کوشش خداپسندانه آنان چرخ های صنعت و اقتصاد کشور یک دم از حرکت بازنایستاده است. 

بی تردید در سالی که عنوان رونق تولید بر پیشانی دارد، وظیفه و نقش مهم و اثرگذار معلمان و کارگران در تولید دانش و محصول باید به شایستگی تبیین و بازآفرینی شود و در ایامی که به نام دو قشر از زحمتکش ترین، مفید ترین و موثرترین شهروندان جامعه مزین شده، بر ما است تا قدر و منزلت آنان را بیش از پیش ارج نهیم. 

11 اردیبهشت روز جهانی کارگر و 12 اردیبهشت روز معلم را به مردان و زنان سختکوش و معلمان و استادان بزرگوار ایران اسلامی تبریک می گویم و با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری، برای خادمان بی ادعا و دلسوز کشورمان آرزوی سلامت و توفیق روز افزون دارم."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: