کد خبر: ۸۱۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
تعداد بازدید: ۳۳۰
باشگاه استقلال با رفتار خود فوتبال ایران را بار دیگر در جهان سر زبان‌ها انداخته است.
تکرار یک فاجعه؛ آبروریزی بزرگ باشگاه استقلال جهانی شد + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  وینفرید شفر سرمربی آلمانی آبی‌پوشان در ابتدای هفته از سوی باشگاه استقلال تعلیق شد تا از این پس فرهاد مجیدی روی نیمکت این تیم بنشیند.

 

اما نکته تلخ این ماجرا رفتار زشت باشگاه استقلال با مربی خارجی خود بود که در رسانه‌های خارجی مانند اسپورت 24 و کیکر آلمان (از پر تیراژترین نشریات اروپا ) بازتاب فراوانی داشت.  شفر روز بعد برای حضور در تمرینات تیم به مجموعه تهرانسر رفت که با ممانعت حراست روبرو شد و عملا او را از این مجموعه بیرون کردند. ساشا شفر پسر مربی اخراجی استقلال از این اتفاق فیلم می‌گرفت تا برای شکایت احتمالی به فیفا این سند را به پرونده ضمیمه پرونده کند. اتفاقا این ماجرا در رسانه‌های خارجی پوشش داشت.

 

 

 
 

باشگاه استقلال و امیرحسین فتحی مدعی شدند رفتار این مربی غیر حرفه‌ای بوده است ! اما به نظر می‌رسد سوء مدیریت در فوتبال ایران بازهم در حال تجربه شدن است و برخی مدیران نمی‌خواهد از اشتباهات تکراری درس بگیرد. در سال 1391 مانوئل ژوزه مربی پرتغالی با همین رفتار از سوی محمد رویانیان و باشگاه پرسپولیس روبرو شد. در آن زمان نیز مدیران تیم اعتقاد داشتند همه چیز بر اساس قانون اتفاق افتاده و این مربی نمی‌تواند از پرسپولیس شکایت کند. یک سال بعد مرد پرتغالی  سرخ‌پوشان را محکوم کرد و  موفق شد قراردادش، غرامت و هزینه دادرسی را به طور کامل از این تیم دریافت کند.

 

 

 

این اتفاق بی تردید برای وینفرید شفر و کادر فنی‌اش هم رخ خواهد داد تا باز هم یک تیم ایرانی بازنده مطلق دعاوی حقوقی فیفا باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: