کد خبر: ۸۱۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
تعداد بازدید: ۴۶۹
ستاره این روزهای سایپا مدنظر برانکو ایوانکوویچ قرار گرفته است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سایپا، روز گذشته در دیدار معوقۀ هفته هجدهم لیگ برتر ایران برابر ذوب‌آهن با دو گل پیروز شد که زنندۀ یکی از گل‌ها رضا اسدی بود.

 

رضا اسدی، هافبک دفاعی سایپا این روزها به مهره کلیدی تیم علی دایی تبدیل شده است. اسدی 23 ساله پس از پایان مسابقه روز گذشته اعلام کرد که قطعاً در پایان فصل از سایپا جدا خواهد شد. برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات سرخ‌پوشان در نیم فصل دوم به دنبال جذب سینا مریدی هافبک فولاد خوزستان بود اما نتوانست این بازیکن را به خدمت بگیرد.

 

 

برانکو از مدیران پرسپولیس درخواست کرده است که رضا اسدی هافبک اصفهانی سایپا را به جای مریدی به خدمت بگیرند. اسدی که در این فصل موفق شد به سرخ‌های پایتخت گل بزند از تیم‌های استقلال، تراکتورسازی، سپاهان و ذوب‌آهن پیشنهاد دارد اما ترجیح می‌دهد فوتبال خود را در پرسپولیس دنبال کند. با توجه به روابط دوستانه سایپا و دایی با پرسپولیس و انتقال مهدی ترابی، این احتمال می‌رود اسدی اولین خرید برانکو در نقل‌وانتقالات تابستانی باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: