کد خبر: ۸۱۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۱۶۳
هیئت دولت با تخصیص مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به سازمان حفظ نباتات کشور برای مقابله با آفت ملخ صحرایی در استان‌های جنوبی کشور موافقت کرد.
اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای مقابله با آفت ملخ صحرایی در استان‌های جنوبی

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، هیئت وزیران در جلسه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ به پیشنهاد وزارت کشور و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور منظور مقابله با آفت ملخ صحرایی در استان‌­های جنوبی کشور با تخصیص مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال به ترتیب مبلغ ۶۰ میلیارد ریال به صورت هزینه­‌ای و مبلغ ۴۰ میلیارد ریال به صورت تملک دارایی سرمایه­‌ای از محل منابع  قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت موافقت کرد.

این مبلغ در اختیار سازمان حفظ نباتات کشور قرار می­‌گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود و این سازمان موظف است گزارش عملکرد این تصویب­‌نامه را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان مدیریت بحران کشور ارسال نماید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: