کد خبر: ۸۱۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
تعداد بازدید: ۲۱۵
حسن روحانی رئیس جمهور به وزاری صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و کشور دستور داد تا به منظور کنترل و نظارت بر قیمت کالاها و خدمات، اقدامات لازم و موثر را در توزیع، عرضه و فروش کالاها با قیمت مناسب به عمل آوردند.
دستور روحانی به چهار وزیر کابینه برای نظارت بر عرضه و توزیع کالا‌ها و مقابله با گران فروشان

حجت الاسلام حسن روحانی به چهار وزیر کابینه دستور داد تا اقدامات لازم و موثر در زمینه توزیع کالا‌ها و مقابله با گران فروشی انجام شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور به وزاری صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و کشور دستور داد تا به منظور کنترل و نظارت بر قیمت کالاها و خدمات، اقدامات لازم و موثر را در توزیع، عرضه و فروش کالاها با قیمت مناسب به عمل آوردند.

همچنین حسن روحانی به وزیر دادگستری دستور داد تا سازمان تعزیرات حکومتی با گران فروشان مطابق با قوانین و مقررات برخورد کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: