کد خبر: ۸۱۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
تعداد بازدید: ۲۶۰
علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به‌طور سرزده از شرکت توسعه گردشگری ایران بازدید کرد.
بازدید سرزده رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از شرکت توسعه گردشگری ایران

به‌گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه گردشگری ایران، معاون رئیس‌جمهوری در این بازدید که با همراهی محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت سازمان میراث‌فرهنگی و تعدادی از مشاوران انجام شد، با علی جیرفتی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

جیرفتی در این دیدار گزارشی از عملکرد این شرکت در سال 1397 ارائه کرد. رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری هم ضمن تقدیر از عملکرد شرکت توسعه گردشگری ایران رهنمودهای لازم را درخصوص برنامه‌های آتی این شرکت ارائه کرد.

مونسان در ادامه از قسمت‌های مختلف شرکت توسعه گردشگری ایران بازدید به‌عمل آورد و با معاونان، مدیران و کارکنان این شرکت گفت‌وگو کرد و در جریان فعالیت‌ها قرار گرفت و توصیه‌های لازم را برای توسعه و تسهیل امور ارائه کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: