کد خبر: ۸۱۰۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
تعداد بازدید: ۱۵۷
رئیس دفتر رئیس جمهورپیرامون اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر وجود دستگاه کارتخوان در اتاق بیژن زنگنه وزیر نفت برای دیدار با وی، گفت: اصلاً یک چنین چیزی نیست.

واکنش واعظی به ادعای یک نماینده درباره وجود دستگاه کارت‌خوان در دفتر زنگنه: اصلاً چنین چیزی نیست / به حرف آن آقایی که این حرف را زده، نباید توجه کنید / زندگی زنگنه و هر آنچه دارد را محاسبه کنید؛ باید به او مدال صداقت دادبه گزارش خبرداغ، رئیس دفتر رئیس جمهورپیرامون اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر وجود دستگاه کارتخوان در اتاق بیژن زنگنه وزیر نفت برای دیدار با وی، گفت: اصلاً یک چنین چیزی نیست.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در گفت‌وگو با فارس پیرامون اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر وجود دستگاه کارتخوان در اتاق بیژن زنگنه وزیر نفت برای دیدار با وی، گفت: اصلاً یک چنین چیزی نیست.

وی با تاکید بر اینکه زنگنه سال‌هاست وزیر نفت است، ادامه داد: من اگر بگویم (زنگنه) چه رقمی در طول این سال‌ها که بیش از ۲۰ سال است (به کشور کمک کرده است).در طول این مدت زندگی آقای زنگنه و هر آنچه دارد را محاسبه کنید؛ باید مدال صداقت و درستکاری را به این فرد داد.

واعظی اظهار داشت: (زنگنه) در جایی زندگی می‌کند با این همه امکانات و همه چیز دستش است، اما توانسته خودش را نگه دارد انصافا نه این که همکار من است، بلکه باید از ایشان تشکر کرد. آقایی هم که این حرف را زده نباید هیچ وقت به حرف‌هایش توجه کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
0
0
۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ۱۱:۵۱
روحانی قرار بود مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپا، ایران را بهشت کند ولی متاسفانه مردم ایران و کشور را گرفتارکرده است.
ظریف قرار بود مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپا، ایران را بهشت کند ولی متاسفانه مردم ایران و کشور را گرفتارکرده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: