کد خبر: ۸۱۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
تعداد بازدید: ۱۷۴
معاونت حقوقی رئیس‌جمهور گفت: دولت بین دو مطلب یعنی تحریم سپپاه و الحاق به کنوانسیون‌ها رابطه‌ التزامی نمی‌بیند و معتقد است برای حفظ کانال‌های باقی مانده حتی با کشورهایی که با ما مراودات تجاری دارند مانند هند، چین، روسیه،‌ ترکیه و عراق نیاز است این کار را انجام دهیم..
لعیا جنیدی: قدرت پیامبرگونه ندارم که از آینده خبر داشته باشم/ تصویب «CFT» و «پالرمو» به اقدام آمریکا علیه سپاه ارتباطی ندارد

به گزارش خبرداغ، لعیا جنیدی در گفت‌وگو با  ایلنا،‌ درباره این‌که گفته می‌شود اقدام اخیر آمریکا مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در سازمان تروریستی روی تصویب «CFT» و «پالرمو» تاثیر خواهد گذاشت، گفت: در خصوص معاهدات «CFT» و «پالرمو» مذاکرات دولت با مجمع تشخیص مصلحت نظام، افرادی که به عنوان نماینده از سایر نهادها مانند مجلس شورای اسلامی و دیگر جاها در جلسات مجمع حضور دارند درجریان است و استدلال‌های خودش را بر مبنای دیدگاه کارشناسی بیان می‌کنند.

معاونت حقوقی رئیس‌جمهور بیان کرد: بعضی‌ها چنین تصوری دارند که در این مساله دو موضوع با یکدیگر پیوند دارد اما دیدگاه کارشناسی و مطالعاتی که تا اینجا وجود دارد یک چنین پیوندی را نشان نمی‌دهد.

وی تاکید کرد: آن مساله یک امری است که ما چه ملحق بشویم و چه نشویم در یک چارچوب دیگری مطرح شده است، مطالعات کارشناسی تا به امروز ارتباط مستقیمی را بین این دو مطلب نشان نمی‌‌دهد، بنابراین باید بازهم بحث کارشناسی صورت گیرد.

جنیدی درپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه درگذشته ابراز امیدواری کرده بودید این معاهدات به تصویب برسند آیا این اتفاق خواهد افتاد یا خیر گفت: من واقعا نفیاً و اثباتاً معتقد هستم که این موضوع به اتفاقی که پیش آمده ارتباطی ندارد و در حال حاضر مجمع تصمیمی نگرفته است. من نه می‌گویم حتما می‌شود و نه می‌گویم حتما نمی‌شود؛‌ هیچ کدام.

وی ادامه داد: خواهشم این است که جملات را به دقت نقل کنند زیرا بعدا مشاهده می‌کنم که می‌گویند فلانی گفته است می‌شود، زیرا من نه این را گفته‌ام و نه آن را گفته‌ام هیچ کدام را نمی‌توانم پیش‌بینی کنم زیرا قدرت پیامبرگونه ندارم که از آینده خبری داشته باشم.

معاونت حقوقی رئیس‌جمهور افزود: یکسری بحث کارشناسی در حال انجام است و دولت هم هنوز روی دیدگاه خودش بوده و معتقد است که دیدگاه کارشناسی‌اش این اقتضاء را دارد که این کار را پیش ببرد.

وی تاکید کرد: دولت بین این دو مطلب یعنی امر تازه‌ای که اتفاق افتاده است و الحاق به این کنوانسیون‌ها رابطه‌ التزامی نمی‌بیند و معتقد است برای حفظ کانال‌های باقی مانده حتی با کشورهایی که با ما مراودات تجاری دارند مانند هند، چین، روسیه،‌ ترکیه و عراق نیاز است این کار را انجام دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
0
0
آمريكا جنایتکارشماره یک سركرده تروريست‌هاي جهان است
دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده رژیم صهیونیستی پاسخ دهد آيا دولت و ارتش متجاوز آمريكا جنایتکارشماره یک كه بدون اجازه دولت‌ها و ملت‌هاي جهان در امور داخلي آن‌ها دخالت و به سرزمين‌هايشان لشكركشي مي‌كنند، تروريست‌ هستند يا سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كه به تقاضاي دولت‌هاي دوست و قانوني برخي كشورها در خاك آن‌ها با تروريست‌هاي خونخوار مانند داعش مبارزه كرده‌اند و آن‌ها را شكست داده‌اند؟ وظيفه رسانه‌هاي گروهي است كه اين موضوع را در سطح ايران و جهان مطرح كنند و حقايق مربوط به تروريسم جهاني به سركردگي آمريكا را به اطلاع ملت‌ها برسانند.

1 - سازمان های بین المللی چرا ازسال 2015 تاکنون درمقابل تجاوز عربستان ومتحدانش به یمن خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
2 - چرا سازمان های بین المللی درمقابل نسل کشی عربستان ومتحدانش دریمن خاموش اند؟
3 - سکوت مجامع بین المللی فاجعه بارترازکشتار مسلمانان در یمن است.
4 - سکوت مجامع بین المللی درمقابل کشتارمردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن تاسف باراست.
5 - عربستان ازششم فروردین سال 1394 تاکنون همراه با چند کشوردیگربا بمباران ونسل کشی دریمن بزرگ ترین جنایات را انجام می دهد.
6 - فاجعه کشتار بی رحمانه بیش از250 هزارنفرازمردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن برای جامعه جهانی شرم آوراست.
7 - مدعیان حقوق بشر به فجایع یمن چراغ سبزنشان می دهند.
8 - مدعیان دروغین حقوق بشردرمقابل این کشتارنه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبزنیزنشان می دهند.
9 - واین درحالی است که سازمان های بین المللی ازسال 2015 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی عربستان ومتحدانش نمی کنند، حفه خون گرفتند وسکوت اختیارکرده اند؟
10 - ومجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
آمریکا مورد اعتماد ما نیست.
اروپا مورد اعتماد ما نیست.
اعتماد به آمریکا و اروپا، حمایت ازاین جنایتکاران است.

کاخ سفید باید روزانه هزار بار ازمردم ایران عذرخواهد کند
تروریست های خارجی ازسال 2011 تاکنون به درخواست کاخ سفید به سوریه، عراق و منطقه اعزام شدند.
واشنگتن ازسال 2011 تاکنون ازتروریست های داعش درسوریه، عراق و منطقه حمایت می کند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: