کد خبر: ۸۱۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶
تعداد بازدید: ۲۸۶
سردار جعفری گفت که در ابتدا قرار بود سپاه یک سازمان مسلح باشد و از این طریق حامی انقلاب باشد. زمانی که جنگ تحمیلی آغاز شد تجربه‌هایی که در طول جنگ برای سازماندهی نیروی مردمی در دفاع از کشور پیش آمد تجربه گرانبهایی بود که باید در قالب یک سازمان نظامی حفظ می‌شد و پس از جنگ با پیشنهاد رهبر انقلاب سپاه رسما به سازمانی نظامی تبدیل شد.
روایت سردار جعفری از تولد سپاه : از ابتدا قرار بود سپاه یک سازمان مسلح باشد

به گزارش خبرداغ ، سردار جعفری گفت که در ابتدا قرار بود سپاه یک سازمان مسلح باشد و از این طریق حامی انقلاب باشد. زمانی که جنگ تحمیلی آغاز شد تجربه‌هایی که در طول جنگ برای سازماندهی نیروی مردمی در دفاع از کشور پیش آمد تجربه گرانبهایی بود که باید در قالب یک سازمان نظامی حفظ می‌شد و پس از جنگ با پیشنهاد رهبر انقلاب سپاه رسما به سازمانی نظامی تبدیل شد.

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیة الله(عج) در جمع مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، طی سخنانی اظهار داشت: در رابطه با سپاه مستحضر هستید که سپاه پاسداران همزمان با پیروزی انقلاب متولد شد و فلسفه وجودی او حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی بود.

سرلشکر جعفری افزود: در ابتدا قرار بود سپاه یک سازمان مسلح باشد و از این طریق حامی انقلاب باشد. زمانی که جنگ تحمیلی آغاز شد تجربه‌هایی که در طول جنگ برای سازماندهی نیروی مردمی در دفاع از کشور پیش آمد تجربه گرانبهایی بود که باید در قالب یک سازمان نظامی حفظ می‌شد و پس از جنگ با پیشنهاد رهبر انقلاب سپاه رسما به سازمانی نظامی تبدیل شد.

وی با بیان اینکه تصور همه این است که انقلاب تنها با تهدیدات امنیتی و نظامی در خطر قرار می‌گیرد، اظهار داشت: در حالی که در واقعیت برای حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی به ویژه پس از جنگ تحمیلی، رهبر انقلاب ضرورت مبارزه با جنگ نرم و جنگ فرهنگی را مورد تاکید قرار دادند. طبیعی بود که وقتی آمریکایی‌ها نقش مردم مومن و انقلابی را در حفظ نظام دیدند تلاش کردند تا با شبیخون فرهنگی باورهای دینی مردم را مورد هجمه قرار دهند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیة‌الله(عج) با اشاره به اینکه آنچه که ما بعد از جنگ بدست آوردیم، تضمین بسیار مستحکم و اساسی برای امنیت مرزهای کشور بود، گفت: بویژه پس از آزادسازی خرمشهر، ورود به خاک عراق برای این بود که به دشمن بعثی بفهمانیم که جمهوری اسلامی دست رو دست نمی‌گذارد که به مرزهای او تجاوز ببرند و در مقابل، خاک آنها در امان باشد.

وی افزود: تهدیدهای نرم پس از جنگ و از دهه دوم انقلاب تبدیل به روش اصلی هجمه به جمهوری اسلامی بود و در سالهای 88 و دی ماه سال 96 ادامه پیدا کرد. هشت سالی است که جنگ اقتصادی نیز به روشهای تهاجم علیه ملت ایران اضافه شده است که البته این تهدیدات به غیر از تهدیدات نظامی است که اگر شرایط را مناسب ببینید این تهدید را نیز عملی می‌کنند.

سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد:‌ با بصیرت و نجابت مردم از اوج این بحران‌ها عبور کردیم و چهل سالگی انقلاب را پشت سر گذاشتیم. همه ما موظفیم تا چهل سال دوم انقلاب را که همراه با هجمه دشمنان است، با موفقیت به سرانجام برسانیم. در حال حاضر بسیاری از ابرقدرت‌ها در اتحادی جهانی علیه ملت ایران قرار گرفتند ولی ما با پشتوانه مردمی و حمایت‌های الهی بر تمامی این تهدیدات فائق آمده‌ایم. توطئه‌های گوناگون، هر یک می‌توانست به تنهایی یک نظام را فروپاشی کند. مثل فتنه 88 که خطر آن به مراتب از جنگ 8 ساله بیشتر بود و بسیاری را نگران کرده بود ولی با بصیرت مردم و پشتوانه الهی بر این توطئه‌ها فائق آمدیم.


تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
0
0
۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ۰۰:۰۱
سپاه را خدا فرستاده تا مردم ایران را از شر تروریست های داعش آمریکا و متحدانش نجات دهد.

۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ۰۰:۰۱
سپاه را خدا فرستاده تا مردم ایران را از شر تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش نجات دهد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
0
0
آمريكا سركرده تروريست‌هاي جهان است
ترامپ پاسخ دهد آيا دولت و ارتش متجاوز آمريكا كه بدون اجازه دولت‌ها و ملت‌هاي جهان در امور داخلي آن‌ها دخالت و به سرزمين‌هايشان لشكركشي مي‌كنند، تروريست‌ هستند يا سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كه به تقاضاي دولت‌هاي دوست و قانوني برخي كشورها در خاك آن‌ها با تروريست‌هاي خونخوار مانند داعش مبارزه كرده‌اند و آن‌ها را شكست داده‌اند؟ وظيفه رسانه‌هاي گروهي است كه اين موضوع را در سطح ايران و جهان مطرح كنند و حقايق مربوط به تروريسم جهاني به سركردگي آمريكا را به اطلاع ملت‌ها برسانند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
0
0
آمريكا جنایتکارشماره یک سركرده تروريست‌هاي جهان است
دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده رژیم صهیونیستی پاسخ دهد آيا دولت و ارتش متجاوز آمريكا جنایتکارشماره یک كه بدون اجازه دولت‌ها و ملت‌هاي جهان در امور داخلي آن‌ها دخالت و به سرزمين‌هايشان لشكركشي مي‌كنند، تروريست‌ هستند يا سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كه به تقاضاي دولت‌هاي دوست و قانوني برخي كشورها در خاك آن‌ها با تروريست‌هاي خونخوار مانند داعش مبارزه كرده‌اند و آن‌ها را شكست داده‌اند؟ وظيفه رسانه‌هاي گروهي است كه اين موضوع را در سطح ايران و جهان مطرح كنند و حقايق مربوط به تروريسم جهاني به سركردگي آمريكا را به اطلاع ملت‌ها برسانند.

1 - سازمان های بین المللی چرا ازسال 2015 تاکنون درمقابل تجاوز عربستان ومتحدانش به یمن خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
2 - چرا سازمان های بین المللی درمقابل نسل کشی عربستان ومتحدانش دریمن خاموش اند؟
3 - سکوت مجامع بین المللی فاجعه بارترازکشتار مسلمانان در یمن است.
4 - سکوت مجامع بین المللی درمقابل کشتارمردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن تاسف باراست.
5 - عربستان ازششم فروردین سال 1394 تاکنون همراه با چند کشوردیگربا بمباران ونسل کشی دریمن بزرگ ترین جنایات را انجام می دهد.
6 - فاجعه کشتار بی رحمانه بیش از250 هزارنفرازمردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن برای جامعه جهانی شرم آوراست.
7 - مدعیان حقوق بشر به فجایع یمن چراغ سبزنشان می دهند.
8 - مدعیان دروغین حقوق بشردرمقابل این کشتارنه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبزنیزنشان می دهند.
9 - واین درحالی است که سازمان های بین المللی ازسال 2015 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی عربستان ومتحدانش نمی کنند، حفه خون گرفتند وسکوت اختیارکرده اند؟
10 - ومجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
آمریکا مورد اعتماد ما نیست.
اروپا مورد اعتماد ما نیست.
اعتماد به آمریکا و اروپا، حمایت ازاین جنایتکاران است.

کاخ سفید باید روزانه هزار بار ازمردم ایران عذرخواهد کند
تروریست های خارجی ازسال 2011 تاکنون به درخواست کاخ سفید به سوریه، عراق و منطقه اعزام شدند.
واشنگتن ازسال 2011 تاکنون ازتروریست های داعش درسوریه، عراق و منطقه حمایت می کند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: