کد خبر: ۸۱۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۱۸۹
عرف در جلسه کمیسیون کارگری شورای امنیت کشور:
در نخستین جلسه کمیسیون کارگری شورای امنیت کشور در سال جاری، که به ریاست جمال عرف برگزار شد، مهم‌ترین مسائل و مشکلات محیط‌های کارگری بررسی و راهکارهای حل آن‌ها مصوب شد.
آمریکا سیاست «حداکثر فشار» را با هدف دامن زدن به اعتصاب‌ها و ناآرامی‌ها در محیط‌های کارگری دنبال می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در نخستین جلسه کمیسیون کارگری شورای امنیت کشور که به میزبانی وزارت کشور برگزار شد، به مهم‌ترین مسائل و مشکلات محیط‌های کارگری و راهکارهای حل آن‌ها پرداخته شد.

در ابتدای این جلسه، رئیس کمیسیون اظهار داشت: در سال‌های اخیر، تأکید واضحی از سوی اغلب سیاستمداران امریکایی مبنی بر سیاست «حداکثر فشار علیه ایران» مشاهده می‌شود.

عرف ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی کارگر و تشکر از زحمات و خدمات ارزشمند قشر کارگری کشور، با اشاره به اینکه امریکا این سیاست را با هدف ایجاد نارضایتی عمومی و دامن زدن به اعتصاب‌ها و ناآرامی‌ها در محیط‌های کارگری دنبال می‌کند، اظهار داشت: ضرورت دارد با در نظر داشتن عامل انسجام ملی، در جستجوی راهکارهای مؤثر و راهبردهای سنجیده برای مواجهه با این سیاست‌ها باشیم.

وی هم چنین تأکید کرد: نامگذاری سال ۱۳۹۸ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «رونق تولید»، این واقعیت را به ما گوشزد می‌کند که پاداستراتژی این سیاست‌های کینه توزانه آمریکا علیه ایران، رونق تولید است.

در این جلسه، نمایندگان دستگاه‌ها و ارگان‌های عضو کمیسیون به ارائه گزارش درباره آخرین وضعیت محیط‌ها و مطالبات کارگری پرداختند و تصمیماتی نیز در راستای حل و فصل مسائل این حوزه مصوب گردید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: