کد خبر: ۸۱۰۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۰۷
وزیر امورخارجه کشورمان تصریح کرد که در گفت‌وگوهای اخیرش با رسانه‌های آمریکایی توضیح داده است که چرا رئیس جمهور آمریکا باید از تفاوت میان اهداف خود و «اهداف شرارت‌بار» تیم «ب» برای غرب آسیا مطلع باشد.
توضیح ظریف درباره مصاحبه‌های در نیویورک

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود توضیحاتی درباره گفت‌وگوهایش با رسانه‌های آمریکایی ارائه داد.

ظریف نوشت: این یکشنبه با کریس والاس در شبکه فاکس و با مارگارت برنان در برنامه «در پیشگاه ملت» حضور دارم. من در این دو مصاحبه طرح‌های شرارت‌بار تیم «ب» برای ایران و اینکه چرا دونالد ترامپ (رئیس‌جمهور آمریکا) می‌بایست از تفاوت میان اهداف خود و اهداف آنها برای غرب آسیا مطلع باشد را تشریح کرده‌ام.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
0
0
آمريكا سركرده تروريست‌هاي جهان است

ترامپ پاسخ دهد آيا دولت و ارتش متجاوز آمريكا كه بدون اجازه دولت‌ها و ملت‌هاي جهان در امور داخلي آن‌ها دخالت و به سرزمين‌هايشان لشكركشي مي‌كنند، تروريست‌ هستند يا سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كه به تقاضاي دولت‌هاي دوست و قانوني برخي كشورها در خاك آن‌ها با تروريست‌هاي خونخوار مانند داعش مبارزه كرده‌اند و آن‌ها را شكست داده‌اند؟ وظيفه رسانه‌هاي گروهي است كه اين موضوع را در سطح ايران و جهان مطرح كنند و حقايق مربوط به تروريسم جهاني به سركردگي آمريكا را به اطلاع ملت‌ها برسانند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: