کد خبر: ۸۱۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۸
قرارداد ماریو بودیمیر با باشگاه پرسپولیس در انتهای فصل به اتمام می‌رسد و دیگر هم تمدید نخواهد شد.
این بازیکن در پرسپولیس ماندنی نیستبه گزارش خبرداغ ، ماریو بودیمیر که در نقل و انتقالات زمستانی فصل جاری به پرسپولیس پیوست تا برای این تیم گلزنی کند در پایان مسابقات از جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ کنار خواهد رفت.

 

عملکرد ضعیف این بازیکن باعث شده است تا تمایلی نسبت به تمدید قراردادش وجود نداشته باشد تا بودیمیر پس از بازگشت از زادگاه خود روزهای پایانی اقامت در تهران را بگذراند.

 

بودیمیر با اجازه برانکو به کرواسی رفته است تا روند درمان خود را طی کند. وی قرار است فردا دوشنبه به تهران باز گردد تا در تمرینات پرسپولیس حاضر شده و چند بازی پایانی لیگ را نیز با این تیم تمرین کند.

 

مهاجم کروات سرخپوشان پایتخت که سه دیدار اخیر این تیم را به دلیل مصدومیت از دست داده است در بازی با تراکتورسازی تبریز نیز غایب خواهد بود.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: