کد خبر: ۸۱۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
تعداد بازدید: ۴۴۵
ستاره گرانقیمت و تکنیکی آبی‌پوشان به شدت از شرایط پیش آمده ناراضی است و به دنبال جدایی از استقلال می‌باشد.
ستاره ناراضی استقلال در یک قدمی سرخ‌پوش شدن + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  تیم استقلال شب گذشته در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر مقابل پدیده گرفت. شاگردان وینفرد شفر در شبی که ‌می‌توانستند با پیروزی به صدر جدول نزدیک‌تر شوند و شانس خود را برای قهرمانی افزایش دهند، با شکست 1 بر 0 تقریبا شانس‌ قهرمانی را از دست دادند تا حسابی هواداران را عصبانی کنند.

 

 

 

اما این دیدار برای آبی‌پوشان یک اتفاق مهم هم داشت. وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال در نیمه نخست این دیدار دست به حرکت عجیب و جنجال‌آفرینی زد. در حالی که داریوش شجاعیان عملکرد خوبی در بازی داشت و جزو خوب‌های استقلال بود، او را از بازی بیرون آورد و مرتضی تبریزی را به جای او به میدان فرستاد تا باعث عصبانیت شدید ستاره تکنیکی آبی‌ها شود و شجاعیان با ناراحتی به نیمکت برود.

 

 

این حرکت شفر باعث شده تا شایعات زیادی درباره هافبک این تیم به وجود بیاید. ظاهرا اختلاف شفر با شجاعیان ریشه قدیمی‌تر دارد و فقط به تعویض در این دیدار مربوط نمی‌شود. گفته می‌شود زنوزی مالک متمول تیم  تراکتورسازی در نظر دارد در پایان فصل شجاعیان را به تبریز بیاورد و جانشین مسعود شجاعی یا اشکان دژاگه کند که به احتمال بسیار زیاد فصل از تراکتور جدا می‌شوند.

 

با توجه به حضور شجاعیان در گسترش فولاد تبریز پیش از پیوستن به استقلال و همچنین داشتن رابطه خوب با زنوزی مالک ماشین‌سازی و تراکتور، سرخ‌پوش شدن او در فصل آینده اصلا دور از انتظار و بعید به نظر نمی‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: