کد خبر: ۸۱۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
تعداد بازدید: ۱۶۸
فاکس نیوز یکی از رسانه‌های اصلی حامی دونالد ترامپ از انجام مصاحبه اختصاصی با محمد جواد ظریف خبر داد و به نقل از وزیر خارجه کشورمان نوشت: تیم 'ب ' یعنی جان بولتن ، بی بی (نتانیاهو) ، بن سلمان و بن زاید در صدد کشاندن آمریکا به جنگ با ایران هستند.
ظریف: شخصِ ترامپ به دنبال جنگ با ایران نیست؛ اما تیم ب (بولتون، بی بی، بن سلمان و بن زاید) می‌خواهند آمریکا را به یک درگیری نظامی با ایران بکشانندفاکس نیوز یکی از رسانه‌های اصلی حامی دونالد ترامپ از انجام مصاحبه اختصاصی با محمد جواد ظریف خبر داد و به نقل از وزیر خارجه کشورمان نوشت: تیم 'ب ' یعنی جان بولتن ، بی بی (نتانیاهو) ، بن سلمان و بن زاید در صدد کشاندن آمریکا به جنگ با ایران هستند.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، صفحه رسمی خبرگزاری فاکس نیوز جمعه شب اعلام کرد که با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت وگوی اختصاصی انجام داده و قرار است روز یکشنبه آینده (ساعت 22/30 به وقت تهران) پخش شود.

این رسانه با پخش آنونس تصویری (پیش خبر کوتاه) خود آورده است: ظریف گفت که کارزار فشار حداکثری دونالد ترامپ علیه ایران محکوم به شکست است.

او ادامه داد: البته معتقدم که شخص ترامپ در پی جنگ با ایران نیست و در مبارزات انتخاباتی اعلام کرد که مخالف ورود آمریکا به جنگ دیگری است.

ظریف گفت : در این میان مشاور امنیت ملی کاخ سفید، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی و امارات عربی متحده در تلاش برای تغییر نظام ایران هستند و می‌خواهند ایالات متحده را به یک درگیری (نظامی با ایران) بکشانند.

او تاکید کرد: گمان نمی‌کنم که رئیس‌جمهور ترامپ خواستار چنین کاری باشد.

فاکس نیوز در ادامه خبر اعلام کرد که کریس والاس(Chris Wallace) مجری باسابقه این شبکه خبری مصاحبه را انجام داده است.

ظریف همواره از گفت وگو با رسانه های تحلیلی و خبری دنیا استقبال کرده و آن را فرصتی مغتنم در بازتاب مواضع جمهوری اسلامی ایران می داند.

شبکه فاکس ‌نیوز (Fox News Channel)، یک کانال خبری تلویزیونی ماهواره‌ای و کابلی است که تحت مالکیت 'گروه سرگرمی فاکس' (Fox Entertainment Group)، یکی از شرکت‌های فرعی 'نیوز کورپوریشن' (News Corporation) است.

این کانال که برنامه‌های خود را عمدتاً در استودیوهای نیویورک تولید می‌کند، تا آوریل 2009 به 102 میلیون بیننده در آمریکا و همچنین تعداد بیشتری بیننده در سراسر جهان دسترسی داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
عربستان سعودی جنایتکارشماره یک همراه با چند کشورجنایتکارشماره یک دیگربا کمک، حمایت وپشتیبانی آمریکا جنایتکارشماره یک و کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک از فروردین 1394 به منظور بازگرداندن قدرت به عبدربه منصور هادی، رئیس‌جمهور مستعفی یمن، و تضعیف جنبش انصارالله که کنترل صنعا را در اختیار دارد، حمله‌های هوایی خود را به این کشور عربی فقیر آغاز کرده‌است.
ائتلاف تحتِ امر عربستان سعودی در تجاوز به یمن به دفعات مدارس، بیمارستان‎ها، مناطق مسکونی، جاده‌ها، بازارها و اردوگاه‌های پناهجویان را بمباران و از تسلیحات ممنوعه همچون بمب‌های خوشه‌ای استفاده کرده‌است.
از زمان آغاز عملیات عربستان سعودی در یمن، تاکنون بیش از 250 هزار نفر کشته شده‌اند.
بیشتر قربانیان حمله‌های عربستان غیرنظامی بوده‌اند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
۱۳۹۸/۰۲/۰۷ ۱۶:۱۸
حمله خونین ائتلاف سعودی به یمن جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی متاسفانه سعودی ها جنایتکارشماره یک، اماراتی ها جنایتکارشماره یک، بحرینی ها جنایتکارشماره یک، صهیونیست ها جنایتکارشماره یک، آمریکایی ها جنایتکارشماره یک، کشورهای اروپایی ها جنایتکارشماره یک، مدعیان حقوق بشر جنایتکارشماره یک و سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک ازسال 1394 تاکنون درک نمی کنند، نمی نمی فهمند، کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: