کد خبر: ۸۱۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۱۷۹
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پی اتفاقات هفته‌های اخیر در بازی‌های لیگ برتر و نحوه آغاز اتفاقات در بازی روز گذشته آزادی، در تماس با مقام‌های فدراسیون، سازمان لیگ و کمیته انضباطی، نسبت به امنیت سرخپوشان و هواداران در بازی‌های تبریز و اصفهان ابراز نگرانی کرد و خواستار اتخاذ تدابیر لازم و مطمئن شد.
عرب: نگران امنیت پرسپولیس و هواداران‌مان در تبریز و اصفهان هستیمبه گزارش خبرداغ ، ایرج عرب در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به اتفاقاتی که در هفته‌های گذشته در بازی‌های لیگ روی داده است. همچنین نحوه آغاز حوادث روز گذشته ورزشگاه آزادی که فیلم‌ها و تصاویر آن توسط رسانه‌های مستقل بازتاب داشت و با تهدید رسانه‌ای یکی از بازیکنان علیه هواداران پرسپولیس، همراه بود نگرانی‌های بسیاری برای ما، نسبت به بازی‌هایی که در تبریز و اصفهان پیش رو داریم به وجود آمده است. بر همین اساس، تماس‌هایی با مقام‌های فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و به ویژه آقای حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی داشتیم.

 

وی ادامه داد: در این گفتگوها، نگرانی جدی خودمان را نسبت به امنیت جانی اعضای تیم فوتبال پرسپولیس و هوادارانمان اعلام کردیم و خواستار فکر و اقدام عملی جدی برای جلوگیری از حوادث ناخوشایند و غیرقابل جبران شدیم.

 

مدیر عامل سرخپوشان خاطرنشان کرد: با احترام به تماشاگران فهیم فوتبال در سراسر کشور از جمله دو شهر تبریز و اصفهان ، واقعیت این است که همیشه گروه‌هایی هستند که مشکل‌ساز می‌شوند و حالا با شرایط در بازی‌های هفته‌های گذشته لیگ برتر روی داده است و تهدیدهایی که صورت می‌گیرد، اصلا نمی‌توانیم شرایط را عادی تلقی ‌کنیم. بی تردید کل مجموعه فوتبال و لیگ با شرایطی خاص و از این جهات ، بحرانی روبرو است. بر همین اساس، از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته انضباطی به عنوان مراجع مسوول و ذیربط خواسته‌ایم در بازی پیش روی لیگ برتر که در تبریز خواهیم داشت و بازی نیمه نهایی جام حذفی که در اصفهان خواهد بود، تدابیر لازم برای تامین امنیت جانی اعضای تیم و هواداران و همچنین شرایط استاندارد جهت برگزاری مسابقه فراهم شود تا از بروز حوادث غیر قابل جبران جلوگیری شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: