کد خبر: ۸۱۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
تعداد بازدید: ۳۱۶
پرسپولیسی ها بدون دردسر خاصی برای تقابل با سرخ های تبریزی خواهند رفت در حالی که تراکتورها با خبری نگران کننده روبرو هستند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سرخپوشان پایتخت دیشب در یکی از سرنوشت سازترین دیدارهای هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر مقابل زردهای اصفهانی با نتیجه صفر بر صفر به تساوی دست یافتند. هر چند پرسپولیسی ها از این نتیجه راضی نیستند ولی این بازی با یک خبر خوش برای پرسپولیسی ها و سرمربی این تیم همراه بود، در این دیدار تنها سیامک نعمتی بود که کارت زرد از داور این مسابقه دریافت کرد و با وجود اینکه بازیکنانی چون بیرانوند، جلال حسینی و کامیابی نیا در آستانه محرومیت بودند ولی کارتی در بازی دیشب دریافت نکردند تا پرسپولیس با خیالی راحت به تبریز سفر کند. 

 

 

از طرفی تراکتوری ها بازیکن تاثیر گذار خود را برای تقابل سرخ های پایتخت در اختیار ندارند، مسعود شجاعی کاپیتان تراکتورسازی با دریافت کارت زرد دیدار مقابل ذوب آهنی ها نمی تواند تیمش را در دیدار حساس همین هفتۀ همراهی کند.

 

گفتنی است تراکتورسازی در چارچوب هفتۀ بیست‌وهشتم لیگ برتر ایران چهارشنبه 11 اردیبهشت از ساعت 18:00 در ورزشگاه یادگار امام میزبان پرسپولیس خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: