کد خبر: ۸۱۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
تعداد بازدید: ۲۶۲
وینفرید شفر سرمربی استقلال امشب در بازی حساس مقابل پدیده نمی تواند از چند بازیکن خود به دلیل محرومیت و مصدومیت استفاده نماید.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم استقلال امشب در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف پدیده می رود، دیداری که آبی ها برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی خود نیاز مبرم به کسب سه امتیاز آن دارند. آبی های پایتخت باید برای باقی ماندن در کورس قهرمانی و کم کردن اختلاف خود با صدر جدول، در نبردی 6 امتیازی در برابر تیم بسیار پرانگیزه و مدعی پدیده مشهد در استادیوم خانگی و مجهز این تیم به میدان بروند.

 

 

آبی های پایتخت در شرایطی امشب به مصاف پدیده مشهد می‌روند که در این بازی شفر سرمروبی آلمانی استقلال با دردسری تکراری مواجه است. او برای بازی مقابل پدیده چند ستاره تاثیرگذار تیمش را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نخواهد داشت. الهیار صیادمنش، محسن کریمی، رضا آذری و فرشید اسماعیلی به دلیل مصدومیت و امید نورافکن به دلیل محرومیت، بازیکنانی هستند که قطعاً نبودشان در این نبرد تاثیرات خاص خود را خواهد داشت.

 

 

 

در این میان خسرو حیدری به دلیل سرما خوردگی و با هماهنگی کادرفنی در سفر به مشهد استقلال را همراهی نکرد و روح الله باقری نیز از لیست شاگردان شفر خط خورد. به هر حال باید دید امشب سرمربی استقلال با این دردسر  عجیب چگونه کنار خواهد آمد.

 

گفتنی این دیدار حساس و سرنوشت ساز ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه امام رضای مشهد برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: