کد خبر: ۸۱۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
تعداد بازدید: ۳۱۲
مسئولان تیم فوتبال العین قصد دارند در فصل جدید از رقابت‌های لیگ امارات تیم خود را تقویت کنند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، العین امارات بعد از قهرمانی در رقابت‌های فصل گذشتۀ لیگ امارات و از دست دادن عمر عبدالرحمن افت شدیدی کرد و در گروه مرگ از رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا نیز نمایش بدی را ارائه کرد و با قرار گرفتن در مکان چهارم این جدول چهار تیمی با دو امتیاز حذف‌شدۀ زودهنگام این رقابت‌ها شکل گرفت.

 

 

 

مسئولان العین برای حل این مشکلات اساسی و تقویت تیمشان قصد دارند یک ستارۀ بزرگ را جایگزین عبدالرحمن کنند. مسئولان قهرمان امارات می‌خواهند عمر السومه را به خدمت خود در بیاورند و مذاکراتی را نیز با الاهلی عربستان برای جذب این بازیکن انجام داده‌اند و توافقاتی در این زمینه بین دو تیم حاصل شده است.

 

العین دو فصل قبل با 6گل از سد استقلال ایران گذشت و به کابوسی برای هواداران این تیم ایرانی تبدیل شد. همچنین السومه نیز با زدن 6گل به علیرضا بیرانوند، قاتل بیرانوند لقب گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: