کد خبر: ۸۱۰۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۱۶۸
معاون وزیر دفاع عربستان سعودی تأکید کرد که ریاض اوضاع خاورمیانه را با نگرانی شدید پیگیری می‌­کند.
معاون وزیر دفاع عربستان: اوضاع خاورمیانه را با نگرانی دنبال می‌­کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از اسکای نیوز عربی، «خالد بن سلمان» معاون وزیر دفاع عربستان در کنفرانس دفاع و امنیت مسکو اعلام کرد که این کشور نسبت به اوضاع خاورمیانه به شدت نگران است.

هشتمین کنفرانس بین‌المللی امنیت که نسخه همسان کنفرانس امنیت و دفاع مونیخ است، روز گذشته-سه‌شنبه- در مسکو آغاز به کار کرد.

این کنفرانس به مدت سه روز و با مشارکت وزرای دفاع و هیأت‌های نمایندگی از بسیاری از کشورهای جهان ادامه دارد و فعالیت آن بر تحولات خاورمیانه به ویژه چشم‌اندازهای صلح در سوریه و راهکارهای برقراری صلح و امنیت در جهان متمرکز است.

ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
0
0
معاون وزیر دفاع عربستان سعودی نماینده تمام تروریست های منطقه خاورمیانه وجهان است.
همه مردم دنیا می دانند سعودی ها جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشورجنایتکارشماره یک دیگر به سرکردگی آمریکا جنایتکارشماره یک منبع مالی تروریسم درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان هستند و همچنان نیزادامه می دهند.
گروهک تروریستی جیش الظلم یکی ازدستگاه های دولت عربستان سعودی است.
ارسال تسلیحات آمریکایی، اروپایی و اسرائیلی ازسال 2011 تاکنون خریداری شده سعودی ها جنایتکارشماره یک دشمن درجه دین سلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و کل ضد بشریت برای تروریست ها درسوریه درساله سکوت سازمان های بین المللی جنایتکارشماره یک شرم آوراست.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: