کد خبر: ۸۱۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۱۹۸
رئيس كميسيون صنايع و معادن مجلس:
رئيس كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي گفت: در ماه‌هاي اخير توليد خودرو در سايپا افزايش يافته و خوشبختانه شاهد رونق‌گرفتن فعاليت‌ها در اين شرکت خودروساز هستيم.
توليد در سايپا رونق گرفته استبه گزارش خبرداغ ، عزيز اكبريان در بازديد از خطوط توليد شركت سايپا و ديدار با مديرعامل و مديران ارشد اين گروه افزود: برنامه افزايش توليد محصول در گروه خودروسازي سايپا طراحي شده كه با دستيابي به اهداف آن، زمينه رشد عرضه خودرو به بازار و پاسخ‌گويي به تعهدات قبلي و نيازهاي موجود نيز فراهم خواهد شد.

وي ادامه داد: مجلس شوراي اسلامي در حال تدوين گزارشي از فعاليت‌هاي خودروسازان به‌ويژه سايپا جهت ارائه به رئيس‌جمهور و رئيس مجلس است تا با ارائه راهكارهاي جديد، شعار رونق توليد در سال جاري محقق شود.

نماينده مردم كرج در مجلس شوراي اسلامي گفت: نشست‌هاي مختلفي با وزراي اقتصادي و معاونان رئيس‌جمهور جهت بهبود فعاليت در صنعت خودرو برگزار شده و ضرورت حمايت و تدوين قوانين جديد براي رشد توليد در اين صنعت مورد تأكيد قرار گرفته است.

به گفته اكبريان صنعت خودرو نيازمند همكاري همه‌جانبه دولت، مجلس و بانك مركزي است تا تسهيلات ارزان‌قيمت باهدف حمايت از توليد در اختيار اين صنعت قرار گيرد.

رئيس كميسيون صنايع و معادن مجلس ادامه داد: صنعت خودرو از اهميت زيادي در رشد اقتصادي كشور برخوردار است و همه بايد براي كمك به ادامه حركت توليد داخل عليرغم فشارها و محدوديت‌هاي موجود تلاش كنند.

سایپا نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: