کد خبر: ۸۱۰۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
تعداد بازدید: ۶۵۵
شاگردان شفر از پس الهلال 10 نفره بر نیامدند.
به گزارش خبرداغ ، دقایقی پیش در حساس‌ترین دیدار هفتۀ چهارم لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال استقلال در حالی رقیب عربستانی‌اش اکثر دقایق نیمه دوم را 10 نفره بود با نتیجه 1_0 مغلوب الهلال شد.


هواداران استقلال اصلی‌ترین دلیل شکست تیمشان را چیدمان تدافعی شفر در ابتدای بازی می‌دانند. بازیکنان استقلال از همان دقایق ابتدای بازی با دادن توپ به بازیکنان حریف سعی در استفاده از ضد حملات بودند و به همین دلیل کمتر بازیکنان نماینده کشورمان را در محوطه جریمه الهلال می‌دیدیم.

 


تعویض‌های استقلال پس از 10 نفره شدن الهلال هم چندان کاری نبود و در نهایت استقلال در زوی که می‌توانست از برتری عددی خود استفاده کند، سه امتیاز را به حریف عربستانی تقدیم کرد.

 

البته در این بین نباید از بی‌دقتی مهاجمان استقلال نیز به سادگی گذشت، اسما و منشا در این دیدار به هیچ وجه در حدواندازه‌های تیمشان نبودند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: