کد خبر: ۸۱۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۲۵۰
مدیرعامل پرسپولیس گفت: از شرایطی که باشگاه الاهلی برای هواداران ما رقم زد به شدت ناراحت و حتی عصبانی هستیم، اعتراض خود را به کنفدراسیون ارسال کردیم و تا انتها پیگیری می کنیم.
از وضعیت پیش آمده برای تماشاگران به شدت ناراحت هستیم/ به AFC اعتراض کردیمبه گزارش خبرداغ به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس در خصوص شرایط به وجود آمده برای هواداران برای ورود به ورزشگاه گفت: از شرایطی که باشگاه الاهلی برای هواداران ما رقم زد به شدت ناراحت و حتی عصبانی هستیم. اعتراض خود را به کنفدراسیون ارسال کردیم و تا انتها پیگیری می کنیم.

 

عرب اظهار داشت: با پیگیری که داشتیم گزارش های میدانی دقیقی از زمانبندی و نحوه بلیت فروشی داشتیم. متاسفانه نمی‌توانستیم نقشی در عرضه بلیت داشته باشیم. هواداران ما اذیت شدند. واقعا از عهده قدردانی این تعصب و تلاش آن ها برای حمایت از تیم بر نمی آییم. 

 

وی تصریح کرد: بسیار ناراحت و حتی عصبانی هستیم که این وضعیت به وجود آمد. مراتب را باز هم به اطلاع ناظر مسابقه رساندیم و تا انتها در کنفدراسیون پیگیر این موضوع خواهیم بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: