کد خبر: ۸۰۹۸۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۲۱۰
هافبک استقلال تهران گفت: ما تا آخرین روز همه امتیازات را جمع می کنیم و اگر خدا بخواهد، قهرمان می شویم. ما امتیازات زیادی را از دست دادیم و تلاش می کنیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم.
امیدوارم قائدی لژیونر شود/ از صمیم قلب دوست دارم در استقلال بمانم به گزارش خبرداغ ، امید نورافکن در حاشیه جلسه تمرینی امروز بازیکنان استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز تهران را به مقصد ابوظبی ترک می‌کنیم و آنجا 2 جلسه تمرین برای دیدار سخت با الهلال داریم. بازی رفت را با برد به پایان رساندیم و آنها به دنبال برد هستند و ما نیز امتیاز می خواهیم و امیدوارم با تمرکز تیم، بهترین نتیجه را کسب کنیم.

 

وی در ادامه درباره شانس استقلال در لیگ بیان کرد: ما 5 امتیاز در لیگ عقب هستیم و 4 دیدار فرصت داریم. ما تا آخرین روز همه امتیازات را جمع می کنیم و اگر خدا بخواهد، قهرمان می شویم. ما امتیازات زیادی را از دست دادیم و تلاش می کنیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

 

نورافکن درباره احتمال کنار گذاشتن کرانچار، اظهار داشت: 6 ماه است با کرانچار کار می کنیم. از او چیزهای زیادی یاد گرفتیم و به مرحله بعدی رفتیم اما تصمیم گیرنده، من نیستم و هر تصمیمی اتخاذ شود تابع آن هستیم.

 

او در بخش بعدی صحبت های خود عنوان کرد: من بزرگتر نیستم و هم سن قائدی هستم. قائدی مشکلات زیادی داشت و امیدوارم همینگونه ادامه دهد. او استعداد قوی دارد و امیدوارم لژیونر شود.

 

نورافکن درباره سرنوشت خود برای فصل آینده عنوان کرد: از استقلال پیشنهاد داشتم و از ته قلب دوست دارم در تیم بمانم. تصمیم گیرنده اما باشگاه شالروا است و اگر بشود، با تمام وجود تلاش می کنم.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: