کد خبر: ۸۰۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
تعداد بازدید: ۱۸۴
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی هم در آمادگی به سر می‌برد و خدا را شاکریم زیر سایه مقام معظم رهبری به چنین آمادگی دست یافته‌ایم.
امیر حیدری: هیچ خطری امنیت کشور ما را تهدید نمی‌کند/ بخشی از توانمندی‌های ارتش طی روزهای آینده رونمایی می‌شود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث ‌حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در حاشیه مراسم رژه ۲۹ فروردین در جمع خبرنگاران، گفت: ارتش همواره آماده است تا در برابر هر نوع تهدیدی که مو‌جودیت نظام جمهوری اسلامی را تهدید می‌کند، قاطعانه پاسخ دهد.

وی با بیان اینکه ارتش امروز در نهایت آمادگی قرار دارد، افزود: به لطف خدا تا کنون هیچ خطری امنیت کشور ما را تهدید نمی‌کند.

امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: نیروی زمینی هم در آمادگی به سر می‌برد و خدا را شاکریم زیر سایه مقام معظم رهبری به چنین آمادگی دست یافته‌ایم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در خصوص دستاوردهای جدید دفاعی این نیرو گفت: نیروی زمینی در طول سال دستاوردهای جدید خود را معرفی می‌کند و امروز هم‌ بخشی از این دستاوردها را در معرض نمایش قرار گرفت. ان‌شا الله‌ بخش دیگری از این توانمندی‌ها در روزهای آینده رونمایی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: