کد خبر: ۸۰۹۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۹
تعداد بازدید: ۳۹۹
جارد کوشنر، مشاور کاخ سفید تصریح کرد که پیشنهاد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در مورد صلح میان اسرائیل و فلسطین پس از ماه رمضان اعلام می‌شود و این طرح می‌طلبد که دو طرف امتیازدهی‌هایی داشته باشند.
کوشنر: پیشنهاد صلح ترامپ پس از ماه رمضان اعلام می‌شودمشاور کاخ سفید تاکید کرد که پیشنهاد رئیس جمهوری آمریکا در مورد صلح خاورمیانه پس از ماه رمضان اعلام می‌شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، به نقل از النشره، جارد کوشنر، مشاور کاخ سفید تصریح کرد که پیشنهاد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در مورد صلح میان اسرائیل و فلسطین پس از ماه رمضان اعلام می‌شود و این طرح می‌طلبد که دو طرف امتیازدهی‌هایی داشته باشند.

یک منبع در مصاحبه با رویترز گفت که کوشنر تاکید کرده است که معامله قرن پس از پایان رمضان اعلام می‌شود.

این منبع گفت که اعلام معامله قرن پس از تشکیل دولت جدید بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و با پایان ماه رمضان در اوایل ژوئن آتی صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد که کوشنر از تعدادی از سفیران در واشنگتن خواسته است تا نسبت به این طرح رئیس جمهوری آمریکا، "روشن فکری" نشان دهند.

پیشتر سفیر تل‌آویو در آمریکا گفت که کاملا بر این باور است در طرح صلح پیشنهادی آمریکا منافع حیاتی اسرائیل در نظر گرفته خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: