کد خبر: ۸۰۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
تعداد بازدید: ۲۳۸
برانکو برای بازی امروز همان نفرات همیشگی را به زمین خواهد فرستاد.
ترکیب قابل اعتماد پرسپولیس مقابل ذوب آهنبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در نخستین دیدار از هفتۀ بیست‌وششم لیگ برتر ایران، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:00 میهمان ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

شاگردان برانکو برای حفظ فاصله امتیازی با رقبا و دفاع از عنوان قهرمانی خود نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار دارند و به چیزی جز پیروزی در بازی امروز فکر نمی‌کنند.

به احتمال زیاد ترکیب پرسپولیس در بازی امروز نسبت به دیدار با سایپا تغییرات فراوانی خواهد داشت، چرا که برانکو به خوبی از قدرت بالای تیم منصوریان آگاه است و برای کسب نتیجه لازم آماده‌ترین نفرات خود را به زمین خواهد فرستاد.

علیرضا بیرانوند، همانند دیدارهای گذشته وظیفه حراست از قفس توری قرمزها را بر عهده خواهد داشت و سید جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده زوج خط دفاعی تیمشان را تشکل می‌دهند.

مهدی شیری برای بازی امروز پس از یک هفته استراحت به دفاع راست باز خواهد گشت و برانکو روی درخشش نادری در جناح چپ حساب ویژ‌‌ه‌ای بازکرده است.

زوج طلایی کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی در بازی امروز یک بار دیگر کنار هم برای پرسپولیس ایفای نقش خواهند کرد و به احتمال فراوان بشار رسن و مهدی ترابی هافبک‌های هجومی تیمشان در بازی امروز هستند.

مصدومیت بودیمیر، سیامک نعمتی را از خط دفاع به حمله آورده و این بازیکن در کنار علی علیپور  وظیفه گلزنی به رشید مظاهری را برعهده دارند.



ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب آهن

بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، ترابی، بشار رسن، نعمتی و علیپور

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: