کد خبر: ۸۰۹۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
تعداد بازدید: ۲۵۵
مهلت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی امروز ۲۸ فروردین ۹۸ پایان می‌یابد و آزمون در تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود.
آخرین مهلت ثبت‌نام در کنکور ارشد پزشکیبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: مهلت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی امروز ۲۸ فروردین ۹۸ پایان می‌یابد و آزمون در تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود.

ثبت نام در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۹۸ برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه (عادی رایگان)، شهریه‌پرداز دانشگاه آزاد اسلامی و مجازی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی از ۳۰ بهمن ۹۷ تا ۱۰ اسفند ۹۷ انجام شد اما فرصت مجدد و امکان ویرایش برای جاماندگان این آزمون در سال ٩٨ تعیین شد.

داوطلبانی که موفق به ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی نشده‌اند یا هزینه ثبت نام را پرداخت کرده ولی ثبت نام نکرده‌اند و همچنین افرادی که نیاز به تصحیح و ویرایش اطلاعات و مدارک خود دارند، می‌توانند تا امروز ۲۸ فروردین ۹۸ نسبت به ثبت نام یا ویرایش فرم ثبت نام اقدام کنند.

با توجه به وقوع سیل در برخی از مناطق کشور مصوب شد زمان آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه علوم پزشکی سال ۹۸ همه رشته‌ها که پیش از این قرار بود در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ خرداد ۹۸ برگزار شود با تعویق یک ماه در روزهای ٢٧ و ٢٨ تیرماه برگزار شود.

به این ترتیب بر اساس زمان بندی جدید آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه علوم پزشکی سال ۹۸ همه رشته‌ها در نوبت‌های صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ تیرماه ۹۸ در شهرهای اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، ایلام، بوشهر، بندرعباس، بیرجند، تبریز، تهران، خرم آباد، رشت، زاهدان، زنجان، ساری، سمنان، سنندج، شیراز، شهرکرد، قزوین، قم، کاشان، کرمانشاه، کرمان، گرگان، مشهد، همدان، یاسوج و یزد برگزار می‌شود.

بر این اساس در صورت وجود موارد جدید اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی ۳۱ اردیبهشت ماه منتشر می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: