کد خبر: ۸۰۹۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
تعداد بازدید: ۲۰۶
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در خصوص وقوع احتمالی سیلاب در این شهر گفت : مسئولان در تلاش هستند و از اوضاع مراقبت می‌کنند و خدا را شکر هنوز مشکل جدی صورت نگرفته است.
زاهدان همیشه در معرض خطر سیلاب قرار دارد/ مشکل جدی وجود ندارد/ هشدارها به مردم داده شده است

به گزارش خبرداغ، حسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با خبرگار سیاسی ایلنا،‌ درباره وضعیت شهر زاهدان در خصوص هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش‌های سیل‌آسا و وقوع سیلاب در این شهر گفت:‌ طبق پیش‌بینی‌های انجام  شده سازمان هواشناسی باران‌های سیل‌آسا در راه زاهدان است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهر زاهدان همیشه در معرض خطر سیلاب قرار دارد؛ زیرا چند مسیل رودخانه در شهر وجود داشته که مسدود کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در حاشیه شهر حاشیه‌نشینان ساخت و سازهای غیرمجازی را انجام داده‌اند که در مسیر سیل است و چندماه قبل هم که چنین اتفاقی افتاد این ناحیه آسیب دید.

شهریاری ادامه داد: مسئولان در حال انجام اقداماتی هستند که این بار سیلاب خسارات جدی به این شهر و مردم وارد نکند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا باتوجه به پیش‌بینی‌های انجام شده جایی از زاهدان خالی از سکنه شده است یا خیر بیان کرد:‌ خیر چنین اتفاقی نیفتاده است زیرا خطر جدی وجود ندارد و از سوی دیگر سیلاب‌های زاهدان هیچ وقت اینگونه نبوده که مردم را از شهر خارج کنند زیرا از سیلاب‌های طولانی مدتی که در خوزستان و گلستان شاهدش بودیم در این شهر خبری نیست.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی درخصوص دادن هشدار به مردم گفت:‌ هشدارها به مردم داده شده،‌ مسئولان در تلاش هستند و از اوضاع مراقبت می‌کنند و خدا را شکر هنوز مشکل جدی صورت نگرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: